شناسهٔ خبر: 21359135 - سرویس ورزشی
منبع: تسنیم | لینک خبر

گواردیولا: شروع خوبی داشتیم/ گل زودهنگام کمک بزرگی بود

R7879/P1011115/S3,28/CT10 / R7879/P1011115/S3,28/CT10

سرمربی منچسترسیتی از شروع خوب تیمش در بازی با فاینورد سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از برتری 4 بر صفر تیمش در زمین فاینورد در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان از شروع خوب  شاگردان خود سخن گفت.

 او صحبت‌های خود را این‌گونه شروع کرد: برتری در اولین بازی مرحله گروهی مهم بود. البته هنوز هیچ دستاوردی رقم نزده‌ایم. در مجموع شروع قدرتمندانه‌ای داشتیم.در هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه فصل گذشته لیگ قهرمانان پیروز نشدیم و من در رختکن این موضوع را به بازیکنان تیم گفته بودم.اگر همیشه به همین اندازه تهاجمی ظاهر شویم، می‌توانیم در خانه و خارج از خانه به برتری‌های بزرگی دست یابیم.

 او در ادامه اظهار داشت: گل زودهنگام به ما کمک زیادی کرد. البته در ادامه هم خیلی خوب به حمله و دفاع پرداختیم.استونز خیلی خوب بازی کرد. 2 گل زد، وظایف دفاعی‌اش را به بهترین نحو انجام داد، دوئل‌ها را به سود خودش خاتمه داد و با نهایت توان به توپ ضربه زد. استونز برای پیشرفت بیش‌تر در سال‌های آینده به حفظ این فاکتورها نیاز دارد. اگر با ذهنیت روزهای بازی در خانه به میدان برویم، پیروزی‌های زیادی در انتظارمان خواهد بود.فشار بالا، فلسفه تهاجمی و عدم دریافت گل در ضدحملات مرا حسابی خوشحال کرد.

 اتتهای پیام/