شناسهٔ خبر: 21358304 - سرویس ورزشی
منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پشت‌پرده ‌ بلیت‌های پرسپولیس ـ‌ الهلال

«ریالی» به پرسپولیس نرسید!

در بازی رفت پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا،سرخپوشان در بازی رفت میزبان نماینده عربستان بودند. اتفاقی که در آن بازی باعث تعجب خیلی‌ها شده بود این بود که چرا در ورزشگاهی که پرسپولیس میزبان است این همه هوادار عربستانی حضور دارد و آنها دارند تیمشان را تشویق می‌کنند؟ چطور آنها توانسته بودند بیش از 10 درصد ورزشگاه را به خودشان اختصاص بدهند و روی مغز بازیکنان و هواداران پرسپولیس رژه بروند؟

صاحب‌خبر -

بر‌اساس پیگیری‌های انجام شده فردی به نام (‌ح. ت) که رابط فروش بلیت به باشگاه الهلال بوده است توافقی را با پرسپولیسی‌ها انجام می‌دهد؛ آن هم به این صورت که اگر بیشتر از تعدادی بلیت به عربستانی‌ها فروخت 50 درصد از عواید فروش این بلیت‌ها را به باشگاه پرسپولیس می‌دهد.توافق انجام می‌شود و بلیت‌ها به فروش می‌رسد با این تفاوت که پس از فروش بلیت ها،آقای رابط با بیان این‌که نتوانسته بیشتر از توافق انجام شده بلیت فروشی کند به همین دلیل پولی به پرسپولیسی‌ها نمی‌دهد!حال سوال اینجاست اگر بلیت‌ها به فروش نرفته است پس چطور نزدیک به ده هزار هوادار عرب به ورزشگاه آمده بودند؟

نکته اینجاست که این بار هم پرسپولیس در همان بازی و البته با شرایطی حساس میزبان الهلال خواهد بود و دقیقا با همان شرایط. این بار مسئولان باشگاه باید فکری به حال بلیت‌ها بکنند و بیشتر از 10 درصد را به هواداران الهلال اختصاص ندهند. آنها یک قدم تا رسیدن به فینال فاصله دارند و هر کاری از دستشان بر می‌آید باید برای موفقیت مقابل الهلال انجام بدهند؛ ضمن این که پرسپولیسی‌ها هنوز در این باره توضیحی نداده‌اند و حتی خبری مبنی بر این که این اتفاق را تکذیب کنند منتشر نشده است.