شناسهٔ خبر: 21357155 - سرویس اقتصادی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ضرورت تهیه فرآورده های گوشتی از واحدهای صنفی مجاز

کرج-ایرنا-رییس اداره صنعت، معدن تجارت شهرستان فردیس با اشاره به اینکه 240 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی فاسد تاریخ گذشته در فردیس کشف و معدوم شد، گفت: تهیه فرآورده های گوشتی از واحدهای صنفی مجاز ضرورت دارد.

صاحب‌خبر -

اسفندیار قارلقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یک گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف و شبکه دامپزشکی این شهرستان از واحد صنفی مرغ فروشی بازدید و مقدار 240 کیلوگرم گوشت مرغ و ماهی فاسد کشف و معدوم شد.
وی تصریح کرد: پرونده واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فردیس ارجاع و این واحد صنفی پلمپ شد.
وی با بیان اینکه گرمای هوا و فسادپذیری گوشت سبب تهدید سلامت و بهداشت عمومی جامعه می‌شود از مصرف کنندگان و خریداران فرآورده‌های خام دامی درخواست کرد تا نیاز خود را از مراکز مجاز و مطمئن تهیه کنند.
وی گفت: اقدامی که این واحد برای دومین بارانجام داده یک اقدام غیرقانونی است و عدم رعایت موازین بهداشتی و با توجه به اهمیت سلامت عموم مردم وتخلف واحد صنفی برای بازرسان گشت مشترک محرز شد و قطعاً طبق قانون نظام صنفی با واحد متخلف برخورد می‌شود.
شهروندان فردیسی باید برای حفظ سلامتی خود و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مشترک میان انسان و دام، فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و خریداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا شکایات خود با شماره 36638957 با بازرسان اتاق اصناف مطرح کنند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*