شناسهٔ خبر: 21356070 - سرویس فرهنگی
منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سالن تئاتر با تماشاگر آتش گرفت

جام جم آنلاین

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع حریق در تالار آفتاب در حین اجرای تئاتر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز، مقصود حق‌شناس در خصوص وقوع حادثه توضیح داد: ساعت ۲۰ و ۵۰ دقیقه شب با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر رخداد آتش سوزی در تالار آفتاب اطلاع رسانی شد.
پس از دریافت این خبر ماموران از ایستگاه های همجوار تیم های اطفای حریق و امداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند و عملیات نجات آغاز شد.
با توجه به اینکه در زمان آتش سوزی در سالن نمایش، گروه تئاتر درحال اجرای برنامه بودند، فرمانده عملیاتی یک تیم را به منظور جستجو و اجرای عملیات نجات و تیم دیگری را برای اجرای عملیات اطفای حریق وارد صحنه کرد.
با عکس العمل به موقع و منطقی عوامل مجموعه تالار آفتاب، بلادرنگ تماشاچیان، گروه نمایش و دست اندرکاران برنامه محل را ترک و به محیط ایمن و دور از حادثه منتقل شدند و با سرعت عمل آتش نشانان حریق در کانون رخداد کنترل و مهار شده و از سرایت آن به سالن تالار و سایر نقاط مجموعه جلوگیری به عمل آمد.
خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی و مجروحی در برنداشت و عملیات اطفای حریق به پایان رسیده و آتش نشانان با به کارگیری تعدادی از فن های بسیار قوی دود موجود در فضای سالن را تخلیه کردند.
به گفته مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ، علت حادثه پس از تخلیه دود و ایمن سازی محل توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی کارشناسی و اطلاع رسانی می شود.