شناسهٔ خبر: 21327986 - سرویس اقتصادی
منبع: پارسینه | لینک خبر

اطلاعیه شماره 3 بانک آینده

صاحب‌خبر -

پیرو واگذاری مدیریت دارائی‌ها و بدهی‌های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به بانک آینده براساس مصوبه شورای محترم پول و اعتبار، مواردی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در اجرای این مسئولیت را به استحضار ذینفعان تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) به ویژه‌ سپرده‌گذاران محترم آن تعاونی می‌رساند:

1-  یک هفته پس از واگذاری رسمی، بیش از 200 نفر از همکاران بانک آینده در شعب تعاونی در حالِ تصفیه افضل توس در سراسر کشور مستقر شده و پاسخگوی سپردهگذاران محترم تعاونی افضل توس و رفع سایر مشکلات احتمالی آن‌ها بوده‌اند.

2-   وضعیت کلیه سپرده‌ها و مشخصات سپرده‌گذاران، بررسی و اطلاعات آن با ذکر جزئیات روشن شده است.

3-  بانک آینده ضمن آماده‌نمودن زیرساخت‌های فنی، آمادگی خود را جهت انتقال سپردههای مشتریان تعاونی افضل توس (در حال تصفیه) به بانک محترم مرکزی ج.ا.ایران اعلام نموده است.

4-  بخش عمده‌ای ازدارائیها و بدهیهای تعاونی در حال تصفیه افضل توس (به‌رغم کوتاهبودن زمان در اختیار) شناسایی و ارزیابی گردیده و برای استحضار و اخذ دستور به مراجع محترم ذیصلاح ارسال گردیده است.

5-  بانک آینده آمادگی دارد؛ به محض صدور مجوز مراجع محترم ذیصلاح، طی یک برنامه زمان‌بندی تعیین شده، نسبت به انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران محترم تعاونی پیش‌گفته، اقدام نماید.

 

برای استحضار بیشتر سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، اضافه می‌نماید؛ این اقدام بانک آینده، در اجرای وظیفه پس از واگذاری مسئولیت از سوی نهاد محترم ناظر از یک سو و ایفای مسئولیت اجتماعی بانک از سوی دیگر بوده و در همین راستا، بانک آینده، سپرده‌گذاران محترم تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را به صبر و شکیبایی بیشتر تا زمان صدور دستور مقتضی از سوی نهادهای مرتبط، دعوت می‌نماید.

 

روابط عمومی بانک آینده