شناسهٔ خبر: 21169418 - سرویس سیاسی
منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله العظمی نوری همدانی:

حفظ امنیت بر همه لازم و ضروری است

حوزه/ آمریکا برای سلطه برجهان بمب اتم درست می کند، اما به ما که برای دفاع ازکشور و اراضی خود تلاش می کنیم می گویند موشک نسازید، این سخن گزاف و نادرستی است که آنها می گویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهرامروز دردیدار رؤسای کلانتری های انتظامی بابیان اینکه  آمریکا و اسرائیل درمقابل اسلام  به دشمنی پرداخته اند و روز به روز به دشمنی خود افزوند تا اسلام را  از میان بردارند،افزودند: امام راحل با حرکت خود چهره خبیث دشمن را برای همگان آشکارکرد.

ایشان برحفظ آمادگی علمی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی و تجهیزاتی و تمرینی در مقابل دشمنان تاکید کردند و گفتند: آمریکا برای سلطه برجهان، بمب اتم درست می کنند، اما به ما که برای دفاع ازکشور و اراضی خود تلاش می کنیم می گویند موشک نسازید، این سخن گزاف و نادرستی است که آنها می گویند.

 این مرجع تقلید بابیان اینکه امام راحل تلاش زیادی برای پیروزی انقلاب و نشرآزموه های دین و انقلاب انجام داده اند، افزودند: نباید از کنار آرمانهای انقلاب و امام راحل به راحتی گذشت بلکه بر هر فردی لازم است آن آرمانها را نشر و توسعه دهد.

معظم له بیان داشتند: امام راحل با تلاش خود نظام ولائی بنیانگذاری کرد و اکنون برقرار و پایدار است و به همین دلیل پیروی از دستورات ولی فقیه امرلازم و ضروری است.

 ایشان بابیان اینکه شخصیتهایی مانند طلحه و زبیر برای رسیدن به مقام دنیا با حضرت علی(ع) بیعت کرده اند، در آن جلسه به خصوص حضرت امیر(ع) برحفظ بیت المال تاکید فراوانی کرده بودند، افزودند: حفظ بیت المال از مسائل مهم در جامعه است که متأسفانه کمتر به آن توجه می شود و هرکسی که بی توجه به بیت المال باشد لازم است در روز قیامت پاسخگوباشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: زمانی که حضرت علی(ع) حاضر به دادن پست و مقام به طلحه و زبیر نشدند، آنها هم دست از پیروی از ولایت برداشتند وزمینه جنگ جمل رابه راه انداخته اند.

 معظم له برحفظ اسلام و انقلاب، دفاع ازتمامیت اراضی کشور و حفظ هوشیاری در مقابل دشمنان تاکید و امنیت را مسئله مهم درهر نظامی دانستند و ابرازداشتند: اگر امنیت درکشوری نباشد نظام اش پایدار نخواهد ماند و گرفتار هرج مرج خواهد شد.