شناسهٔ خبر: 20833693 - سرویس ورزشی
منبع: ایرنا | لینک خبر

برق و فجر سپاسی شیراز برای جبران شکست هفته نخست به مصاف حریفان خود می روند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فجر که هفته نخست در خانه، بازی را یک بر صفر به بادران تهران واگذار کرد دوشنبه (فردا) در ساعت 18 در تبریز به مصاف تیم ماشین سازی که از تیم های باسابقه ایران است، می رود.
تیم ماشین سازی تبریز در هفته نخست، سه بر صفر مغلوب تیم نفت مسجد سلیمان شد و تقابل تیم های بازنده می تواند دیدار جذابی را به دنبال داشته باشد .
تیم فجر با توجه به تغییراتی که در این باشگاه در زمینه کادرفنی و بازیکنان صورت گرفته به نظر می رسد دست اندرکاران این باشگاه در فصل جدید عزم شان را جزم کرده اند تا پس از پنج سال دوری از لیگ برتر دو باره به سطح اول فوتبال ایران بازگردند.
به نظر می رسد شاگردان علی کلانتری سرمربی تیم فجر توان بردن تیم حریف را در خانه اش داشته باشند، اگرچه دیدار سختی است اما کفه ترازو به سود فجری ها می چربد و می توانند با یک پیروزی دلچسب تبریز را ترک کنند.
همچنین تیم برق جدید شیراز دیگر نماینده فارس در لیگ دسته اول هم در هفته نخست مغلوب تیم ملوان در شهر انزلی شد اما در این هفته در ورزشگاه حافظیه شیراز، میزبان تیم راه آهن تهران است که این تیم هم حال روز خوشی ندارد و در هفته نخست به دلیل کمبود بازیکن 10 نفره به مصاف حریف خود شهرداری ماهشهر رفت و با چهار گل شکست خورد.
این بهترین فرصت برای شاگردان داوود مهابادی سرمربی تیم برق است که از امتیاز میزبانی استفاده کنند و به پیروزی دست یابند.
اگرچه برقی ها نخستین سال حضور خود در لیگ دسته اول را دنبال می کنند اما می توانند با بازیکنانی که دارند در پایان مسابقات در رده خوبی قرار گیرند و دغدغه سقوط نداشته باشند.
در هفته دوم دوشنبه (فردا) تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ساعت 18 در تبریز به مصاف تیم ماشین سازی این شهر خواهد رفت و در همین ساعت نیز تیم برق جدید شیراز در ورزشگاه حافظیه به دیدار راه آهن تهران می رود.
در مسابقات فوتبال دسته اول کشور 18 تیم حضور دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم های اول و دوم به لیگ برتر فصل 97 ( لیگ هجدهم) صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*