شناسهٔ خبر: 20821891 - سرویس بین‌الملل
منبع: اعتدال | لینک خبر

سقوط مرگبار بالگرد پلیس در شهر آشوبگر آمریکا

منابع خبری از سقوط یک بالگرد در شهر شارلوتزویل آمریکا که شاهد وقوع درگیری‌های شدید به دنبال برگزاری تظاهرات است، خبر دادند.

صاحب‌خبر -
منابع خبری از سقوط یک بالگرد در شهر شارلوتزویل آمریکا که شاهد وقوع درگیری‌های شدید به دنبال برگزاری تظاهرات است، خبر دادند.

به گزارش اعتدال به نقل از ایسنا، گزارش رسانه‌های محلی در ایالت ویرجینیا حاکی از آن است که این بالگرد ظاهرا متعلق به پلیس ایالتی و در حال انجام گشت‌زنی بر فراز شهر شارلوتزویل بوده است؛ شهری که در ساعات گذشته شاهد برگزاری تظاهرات و بروز خشونت‌ و درگیری‌های شدید است.

پایگاه خبری بی.ان.او نیوز گزارش داد، سقوط این بالگرد در یک منطقه جنگلی به وقوع پیوسته است.

روزنامه میرور پیش از این به نقل از منابع محلی گزارش داده بود که دست‌کم دو تن سوار این بالگرد بوده‌اند. پلیس ویرجینیا تأیید کرده که این هر دوی این افراد بر اثر سقوط بالگرد کشته شده‌اند.

منابع خبری از تظاهرات هم‌زمان گروهی از راست‌گرایان افراطی با گرایش‌های نژادپرستانه و تجمع شماری از مخالفان آنها در ایالت ویرجینیای آمریکا خبر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین گزارش‌ها، برگزاری هم‌زمان این تجمع‌ها در ویرجینیا درگیری‌هایی را میان تظاهرکنندگان با یکدیگر و همچنین با نیروهای امنیتی به دنبال داشته است.

همچنین خبرگزاری فرانسه گزارش داده که یک خودرو به سمت تجمع تظاهرکنندگان مخالفان نژادپرستی و افراط‌گرایی حرکت کرده و شماری از آنها را زیر گرفته است.

گزارش‌ها از شارلوتزویل از ادامه درگیری خشونت‌بار میان راست‌گرایان افراطی و مخالفان آنها حکایت دارد.