شناسهٔ خبر: 20819785 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با تسنیم:

تصفیه‌خانه سنقر نیازمند ترزیق اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی است

R41380/P1361/S6,68/CT1

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل تصفیه‌خانه دائمی آب شهری شهر سنقروکلیایی​ نیازمند ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌‍‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از  400 میلیارد ریال برای احداث تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان سنقر هزینه شده است اظهار داشت: برای تکمیل تصفیه‌خانه دائمی آب شهری شهر سنقر بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه​ تصفیه‌خانه آب شرب سنقر نیازمند توجه جدی اعتبارات است گفت: در این راستا نمایندگان به طور جدی پای کار آمدند و به وزیر نیرو تذکرات جدی در رابطه با تأمین اعتبار دادند و عملیات اجرایی آن شروع شده است.

 حسینی‌کیا با اشاره به اینکه اگر روند کار و تأمین اعتبارات خیلی عادی پیش برود دو دهه عملیات اجرایی آن طول می‌کشد افزود: تا این تصفیه‌خانه به زودی به بهره‌برداری نرسد بخشی از زحمات و‌ پیگیری‌های مسئولان هدر می‌رود.

وی با بیان اینکه اگر  این روند اجرایی احداث تصفیه خانه به کندی پیش رود بیش از دو دهه مردم این شهرستان باید منتظر بمانند تا این تصفیه خانه راه بیافتد بیان کرد: این امر نیازمند ورود جدی و اقدام جهادی دولت و وزیر نیرو است و انتظار داریم با یک اعتبار ویژه در یکی دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار کرد: ظرفیت تصفیه آب این تصفیه خانه 20 هزار مترمکعب در شبانه روز است.

انتهای پیام/