شناسهٔ خبر: 20819757 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پنالتی تراکتورسازی مقابل استقلال گرفته نشد؟

حسینی در خصوص قضاوت دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: عملکرد داور خوب بود، اما فکر می کنم یک پنالتی در دقایق پایانی برای ما گرفته نشد، در آن صحنه بازیکن استقلال بی احتیاطی کرد و بر روی بازیکن ما خطا انجام داد، اما تشخیص داور این بود که پنالتی نبوده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

مجتبی حسینی در خصوص شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: دو نیمه متفاوت را در این بازی شاهد بودیم، در نیمه اول استقلال با توجه به شرایط میزبانی و حمایت هوادارانش شروع خوبی داشت و توانست به گل دست پیدا کند، اما در نیمه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان در رختکن انجام دادیم، کاملا بر بازی مسلط شدیم و توانستیم یک بازی خوب را ارائه کنیم.

مربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: یک بار تیر دروازه استقلال را لرزاندیم و چند بار هم تا آستانه گل زدن پیش رفتیم، اما متاسفانه بدشانس بودیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی در خصوص قضاوت این دیدار نیز گفت: عملکرد داور خوب بود، اما فکر می کنم یک پنالتی در دقایق پایانی برای ما گرفته نشد. در آن صحنه بازیکن استقلال بی احتیاطی کرد و بر روی بازیکن ما خطا انجام داد، اما تشخیص داور این بود که پنالتی نبوده است.

حسینی در مورد شرایط این روزهای تراکتورسازی گفت: وضعیت تراکتور خوب نیست. ما نمی توانستیم در فصل نقل و انتقالات بازیکن جذب کنیم و باید تا نیم فصل با همین داشته هایمان کار را ادامه دهیم و منتظر بمانیم تا در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل بازیکن جذب کرده و کار را شروع کنیم.

مربی تراکتورسازی در ادامه گفت: درست است که این روزها نتایج قابل قبولی نمی گیریم و سه بازی را با شکست به پایان بردیم، اما به آینده امیدوار هستیم و می دانیم که روزهای خوبی در انتظار تراکتورسازی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران تراکتور تشکر می کنم که با این شرایط دست از حمایت تیمشان برنمی دارند. آنها شرایط ما را به خوبی درک کرده اند و می دانند مجموعه تراکتور تلاشش را به کار بسته تا در ادامه راه موفق باشد.