شناسهٔ خبر: 20813288 - سرویس سیاسی
منبع: ایسنا | لینک خبر

اظهارات سفیر سوریه در تهران درباره شهادت محسن حججی به دست داعش

71038

سفیر سوریه در تهران، با اشاره به شهادت شهید محسن حججی توسط گروه تروریستی داعش گفت: جنایت خون بار تشکیلات تروریستی داعش در حق شهید محسن حججی در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایت‌ها و کشتارهای وحشیانه این تشکیلات تروریستی تکفیری در سوریه، عراق و منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عدنان محمود تاکید کرد: مسوولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه متوجه حامیان تروریست‌های تکفیری در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه است که از لحاظ مادی و فکری تروریست‌های تکفیری را در راستای تحقق نقشه‌های خود برای تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

سفیر سوریه در تهران افزود: دستاوردهای بزرگ راهبردی جبهه مقاومت و هم‌پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستی تکفیری در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه‌های حامیان آنان در کل سرزمین سوریه و منطقه با شدت تمام ادامه خواهد یافت.

این دیپلمات سوری خاطرنشان کرد: خون مطهر شهید محسن حججی و دیگر شهدا، پیروزی‌های راهبردی‌ علیه تروریسم تکفیری را رقم خواهد زد و بر اعتقاد، اراده و عزم ملت‌های منطقه تا ریشه‌کن کردن تروریسم تکفیری و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه می‌افزاید.

وی صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن حججی و ملت برادر ایران و رهبری حکیمانه آن، ابراز داشته و تأکید کرد: نام وی با حروف نورانی در وجدان ملت خود و دیگر ملت‌های منطقه و همه انسانیت زنده خواهد ماند.

انتهای پیام