شناسهٔ خبر: 20415790 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دوربین خودرو دسیسه موتور سوار دغل باز را برملا کرد +فیلم

موتور سوار فریب کار که همیشه با حوادث ساختگی پول های زیادی به جیب می زد بالاخره دستش رو شد و پا به فرار گذاشت.

صاحب‌خبر -

دوربین خودرو دسیسه موتور سوار دغل باز را برملا کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه عده ای هستند که با حقه بازی از طرق مختلف سر دیگران کلاه می گذارند و با این روشها برای خود کاسبی به راه می اندازند اما همیشه ماه پشت ابر نمی ماند و بالاخره یک روز دست آنها رو می شوند.


یکی از شیوه های فریبکارانه برای کسب درآمد کلاه برداران، ایجاد حوادث ساختگی است، به این صورت که خود را به عمد روی یک خودرو می اندازند و همدستان آنان که همان اطراف پنهان شدند، ناگهان به محل حادثه آمده و با دوره کردن راننده او را مجبور به پرداخت جریمه نقدی می کنند تا شخصی که مثلا آسیب دیده رضایت دهد و از شکایت کردن بگذرد.


در این فیلم نیز موردی اینچنینی را می بینیم که مرد موتور سوار با دغل بازی جلوی یک خودروی در حال حرکت ظاهر شده و پس از توقف خودرو با موتور به سمت عقب آمده و موتور خود را به ماشین می کوبد، پس از آن نیز خودش را روی ماشین پرت می کند تا وانمود کند که خودرو از عقب به او برخورد کرده و مقصر است اما از بخت بد این بار درون خودروی قربانی یک دوربین نصب بود و از حیله کثیف او فیلم گرفت .


زن راننده که خیالش راحت بود مدرکی معتبر در دست دارد زیر بار پرداخت جریمه نرفت و با نشان دادن فیلم موجب فرار موتور سوار شد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6166182/6488109?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

کاسبی موتورسوران با حوادث ساختگی