شناسهٔ خبر: 20414343 - سرویس ورزشی
منبع: شفاف | لینک خبر

زمان دوره توجیهی داوران لیگ دسته اول تغییر کرد

رئیس کمیته داوران از تغییر زمان دوره برگزاری توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش شفاف به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران درباره برگزاری دوره های کلاس داوری در بخش آقایان و بانوان گفت: دوره مدرسان داوری فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان از روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه به مدت ۴ روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

وی در ادامه در خصوص برگزاری دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال گفت: طی روزهای گذشته نشستی را با اعضای کمیته داوران درباره زمان برگزاری و حضور داوران و کمک داوران لیگ دسته اول برگزار کردیم. برهمین اساس از این فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کردیم تا آنالیز و بررسی های لازم را برای حضور بهترین ها در کلاس انجام دهیم.

اصفهانیان در ادامه بیان کرد: زمان دقیق برگزاری کلاس توجیهی پیش از فصل داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال و اسامی دعوت شدگان از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال متعاقبا اعلام می شود. همچنین کلاس توجیهی ناظران لیگ برتر و دسته اول فوتبال آقایان از روز یکشنبه اول مردادماه لغایت دوم مردادماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

اصفهانیان در پایان تاکید کرد: پیشنهاد اصلی من به داوران پیش از شروع فصل این است که آنها همواره آمادگی جسمانی، روحی و دانش داوری خود را در سطح بالایی حفظ کنند.