شناسهٔ خبر: 20413463 - سرویس فرهنگی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از تنش عصبی حسین فریدون در دادسرا تا تکذیب عقد اجباری دختران منافق با پاسدارها/ پربازدیدهای ۲۶ تیر

فرهنگ > رسانه - در ۲۶ تیرماه، پربازدیدترین خبر به پیگیری بازداشت برادر رئیس جمهور و سخنان وزیر اسبق اطلاعات اختصاص داشت.

صاحب‌خبر -

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی امروز، وزیر اطلاعات دولت هاشمی گفت: عقد اجباری دختران منافق با پاسدار‌ها شایعه است. در این سرویس واکنش یک اصلاح‌طلب به بازداشت برادر رئیس‌جمهور هم پربازدید بود. در این سرویس سوال شهید بهشتی از شریعتی هم پربازدید بود: چرا در زندان رژیم علیه مارکسیسم نوشتید؟

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر به آخرین قیمت خودروهای صفرکیلومتر در بازار اختصاص دارد. برای مخاطبان این سرویس مهم بود بدانند سهامدارانی که پشت در شعبه های موسسه اعتباری ثامن جمع می شوند، چه می گویند؟ همچنین در نقل قول پربازدیدی نیلی گفت: اگر برای حال صنعت فکری نشود، وضع بدتر می‌شود.

در سرویس فرهنگ و هنر بحث بر سر سریال‌های شبکه نمایش خانگی پربازدید بود: «شهرزاد» یا «عاشقانه»، کدامیک برنده‌اند؟ در این سرویس نامگذاری عجیب برای فرزند خواننده سرشناس هم بازدید زیادی داشت. همچنین نقل قولی از یک کارگردان شهیر ایرانی پربازدید بود. پوراحمد گفت: امروز خوشگل‌هایی را وارد بازیگری سینما کرده‌اند که سوپراستارهای بدلی‌اند!

در سرویس جامعه گزارشی درباره وقتی بود که میرزاخانی جایزه گرفت و صداوسیما خبرش را در حد خبر آب‌وهوا خواند! در این سرویس مشخص شد حسین فریدون با آمبولانس از دادسرا خارج شد. در این سرویس جزئیات جلسه هیات امنا دانشگاه آزاد که منجر به انتخاب فرهاد رهبر شد هم بازدید زیادی داشت.

سخنان یک تحلیلگر در سرویس بین‌الملل پربازدید بود. بیگدلی گفت: نامۀ ژنرال‌های آمریکایی دربارۀ ایران پیام مهمی داشت. در این سرویس عنوان شد گاف دختر نخست‌وزیر دردسرساز شد! در خبر پربازدید دیگری عنوان شد ظریف در شورای روابط خارجی آمریکا سخنرانی می‌کند.

در سرویس فناوری اطلاعات، عشاق شبکه‌های اجتماعی یاد گرفتند چطور با ۱۰ نکته کلیدی دراینستاگرام استاد شوند.

در سرویس طنز هم متلک ویژه یک روزنامه به رئیس جدید دانشگاه آزاد هم بازدید زیادی داشت.

 

57231