شناسهٔ خبر: 20411438 - سرویس علمی-فناوری
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معجزه را با چشمان خود در یک حادثه ببینید+فیلم

برخی اوقات با مشاهده یک حادثه همه می‌گویند که حتما قربانی جان خود را از دست داده، اما در همان لحظه شخص حادثه دیده به سلامت از جایش بلند می‌شود.

صاحب‌خبر -

معجزه را با چشمان خود ببینید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است برای شما هم چنین موقعیتی پیش آمده که به طور اتفاقی شاهد وقوع یک حادثه برای شخصی هستید و آنقدر آن اتفاق هولناک بوده که با خود گفته اید دیگر هیچ کاری برای آن شخص نمی شود انجام داد، چون امکان ندارد با صحنه ای که دیدم او زنده مانده باشد.

نجات معجزه آسا از مرگ قطعی

در همان لحظه ناباورانه می بینم که شخص حادثه دیده در کمال صحت و سلامت از جا بلند شده بدون اینکه حتی قطره ای خون از بینی اش خارج شود و آن موقع است که بیش از پیش به یاد خداوند می افتیم که چگونه بندگانش را از دهان مرگ بیرون می کشد و از چنگال آن می رهاند


در یکی از خیابانهای عربستان مردی در حال قدم زدن در خیابان بود که ناگهان یک خودرو از پشت به سمت او می آید و از روی وی رد می شود ، جالب اینجاست خیلی طبیعی پس از بلند شدن از جای خود میان جمعیت به سمت خودرو می رود تا ببیند چه اتفاقی افتاده و اصلا کسی هم به او توجه نمی کند.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6167884/6493916?width=700&height=650"></script></div>

انتهای پیام/

نجات معجزه آسای مرگ سعودی از مرگ