شناسهٔ خبر: 19648747 - سرویس سیاسی
منبع: دانشجو | لینک خبر

امروز مقابل مجلس صورت گرفت

تجمع مربیان حق التدریس مراکز فنی حرفه ای و تاکسیرانان فرودگاه امام

جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سه شنبه(9 خرداد) جمعی از معلمان حق التدریسی مراکز فنی حرفه ای و همچنین برخی از تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی (ره) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

به گفته یکی از مربیان تجمع کننده دو سال از برگزیده شدن آن ها در آزمون استخدامی می گذرد اما سازمان مربوطه اقدامی در راستای اعطای حکم به این افراد نکرده است و متاسفانه بعد از گذشت 16 ماه از اعلام نتایج از 3569 نفر پذیرفته شده در آزمون استخدامی معلمان حق التدریس فقط برای 2300 نفر حکم کارگزینی صادر شده و مابقی یعنی بیش از 1200 نفر به علت نبود پست سازمانی در بلاتکلیفی کامل به سر می برند و حقوق تعداد زیادی از این قشر فرهیخته و خدمت رسان در جامعه در حال تضییع و پایمال شدن است.

 

شایان ذکر است تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس نیز به اقدام اخیر مدیریت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) مبنی بر ممانعت از فعالیت خودروهای ایرانی تولید داخل در این فرودگاه معترض هستند.

 

به گفته یکی از تاکسیرانان معترض واردات خودروهای خارجی و ممانعت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام مشکلات بسیاری را برای تاکسیرانان ایجاد کرده است.

 

تاکسیرانان تجمع کننده مقابل مجلس خواستار رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلاتشان در راستای حمایت از فعالیت خودروهای تولید داخل در فرودگاه امام هستند.