شناسهٔ خبر: 19472984 - سرویس ورزشی
منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اتفاق عجیب در رقابت های قهرمانی آسیا / مسمومیت دسته جمعی دختران ایرانی!

تیم ملی والیبال زیر 23 سال دختران ایران روز گذشته با شکست مقابل چین تایپه از راه یابی به جمع چهار تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان یران در مرحله سوم مسابقات امیدهای آسیا امروز(جمعه) به مصاف تیم چین تایپه رفت. این دیدار که می توانست مجوز ورود تیم ایران به جمع 4 تیم برتر آسیا باشد با شکست سه برصفر ایران به پایان رسید.

شاگردان صدیقی این بازی را با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 14 و 25 بر 18 واگذار کردند. این نتیجه در حالی به دست آمد که تیم ایران در مقایسه با بازی روز گذشته خود برابر ژاپن بهتر ظاهر شد به خصوص درست سوم که بازی نزدیکی را با چین تایپه داشت اما در حفظ امتیازات ناکام بود و در نهایت سرعت بازیکنان تیم چین تایپه بر تیم ایران غلبه کرد و ایران از رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا بازماند.

ایران در این مسابقه نگین شیرتری کاپیتان خود را در اختیار نداشت. نگین شیرتری به همراه پنج بازیکن دیگر تیم ملی دچار مسمومیت غذایی شده بودند. مسمومیت در جریان رقابت های معتبر قهرمانی آسیا اتفاقی بسیار عجیب است که به هیچ عنوان نباید از آن گذشت. نکته تاسف بار دیگر عدم توجه رسانه ها به این موضوع است. تصور کنید این مسمومیت برای ستاره های تیم ملی مردان یعنی سعید معروف و دیگران پیش می آید ، دقیقا قابل پیش بینی بود که چه موج خبری پیش می آمد. هنوز مشخص نیست دلیل مسمومیت این دختران والیبالیست به چه دلیل بوده است.