شناسهٔ خبر: 19469360 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

روز درخشش ملت؛

حضور مردم در انتخابات نه گفتن به تمام توطئه های دشمنان است

کیش – ایرنا – امام جمعه اهل سنت کیش با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و حاکمیت هستند گفت: حضور مردم در انتخابات نه گفتن به تمام توطئه های دشمنان است.

صاحب‌خبر -

شیخ یعقوب شمس جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد پیامدهای حضور پرشور مردم در انتخابات در عرصه بین الملل گفت : چشم های زیادی به ایران اسلامی دوخته شده است ، دشمنانی که همواره ساز یاس و نا امیدی سر می دهند امروز مشاهده کردند که ملت ایران همیشه و در تمامی صحنه ها پشتیبان نظام است و مشارکت جدی دارد .
وی اظهار کرد : حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گویان است ، دشمنانی که همواره تلاش دارند تا میان مردم و حاکمیت تفرقه ایجاد کنند .
شیخ یعقوب شمس با بیان اینکه هر کس انتخاب می شود ، انتخاب ملت ایران است افزود: نامزدها باید به وعده هایی که به ملت داده اند پایبند باشند و به رای مردم احترام گذارند .
وی با بیان اینکه مسکن ،اقتصاد و اشتغال جوانان از اولویت هایی است که باید نامزمدها پس از انتخاب به آن توجه جدی داشته باشند افزود : مردم به ویژه جوانان از کاندیدای خود انتظار دارند که به این مسائل توجه ویژه داشته باشند .
شیخ یعقوب شمس بر رعایت اخلاق پس از انتخابات تاکید کرد و گفت : کاندیداهایی که در انتخابات رای نمی آورند نباید کنارگذاشته شوند ، این افراد ظرفیتی در خود دیده اند که در این صحنه حضور پیدا کرده اند و باید از ظرفیت های آنان در بهره مند شد.
به گزارش ایرنا ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز 29 اردیبهشت در حال برگزاری است .
1630*1641/ خبرنگار : مریم زبان دان - انتشار دهنده : امیر برزی

انتهای پیام /*