شناسهٔ خبر: 19469346 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت 63 درصدی مردم خراسان رضوی تا این لحظه

استاندار خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم این استان در انتخابات تاکنون به بیش از 63 درصد رسیده است

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان امشب در جمع خبرنگاران افزود: کل آرای ماخوذهمشارکت 63 درصدی مردم خراسان رضوی تا این لحظه در این استان تاکنون 2 میلیون و 820 هزار و 86 رای بوده است که یک میلیون و 283 هزار و 716 رای از این تعداد مربوط به شهرستان مشهد می باشد.
وی اظهار کرد: هم اکنون تمام شعبه های اخذ رای فعال و در حال رای گیری هستند.
وی گفت: برخی شایعه سازان در فضای مجازی و تلگرام یا در قالب پیامک شایعاتی را مبنی بر کمبود تعرفه و بسته شدن صندوق ها مطرح می کنند که واقعیت ندارد زیرا ما به گرفتن آرای مردم افتخار می کنیم و هر چه این آرا و مشارکت مردم افزایش یابد، برای ما ارزشمندتر است.
رشیدیان افزود: در مجموع، چهار میلیون و 800 هزار برگ تعرفه در این استان توزیع شده که از این تعداد در مرحله نخست 2 میلیون و 100 هزار برگ در شهرستان مشهد توزیع شده است.
وی اظهار کرد: بر اساس تعرفه مصرف شده، هنوز برگ تعرفه در شهرستان مشهد وجود دارد؛ با این حال 300 هزار تعرفه دیگر به مشهد و 100 هزار برگ تعرفه جدید هم به شهرستان هایی که احتمال کمبود تعرفه می دادند، ارسال شد.
وی گفت: تا زمانی که مردم در شعبه های اخذ رای حاضر باشند آرای آنان اخذ خواهد شد و بعد از پایان مهلت قانونی رای گیری نیز جمعیت حاضر به داخل شعبه ها منتقل و درها بسته می شود و آرای همه آنان اخذ می گردد.
استاندار خراسان رضوی افزود: مردم هیچ واهمه ای از کمبود تعرفه نداشته باشند زیرا چنین مشکلی وجود ندارد.