شناسهٔ خبر: 19468690 - سرویس سیاسی
منبع: فارس | لینک خبر

پژمانفر در گفت‌وگو با فارس:

توزیع نامناسب تعرفه رأی در شعب اخذ رأی در خراسان رضوی/مردم پشت درهای شعب اخذ رأی ساعت‌ها منتظر می‌مانند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه تعرفه‌ها بیش از حد موردنیاز به استان خراسان رضوی وارد شده اما به‌طور مناسب بین شعب اخذ رأی تقسیم نشده و ما شاهد مدیریت انتخابات از سوی مسئولان برگزارکننده هستیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آنچه ما در استان خراسان رضوی در نحوه برگزاری انتخابات شاهد آن بودیم نه‌تنها یک سوءتدبیر، بلکه مدیریت انتخابات است که اساساً با اصول نظام ناسازگاری دارد.

وی افزود: امروز از یک‌طرف شاهد این مسئله بودیم که تعرفه‌ها بیش از مقدار موردنیاز به استان وارد شد، اما با سوءمدیریت و به طور نامناسب بین شعب تقسیم می‌شود و مردم پشت درهای شعب اخذ رأی ساعت‌ها منتظر می‌مانند و بدون اینکه رأی خود را بدهند، می‌روند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت:‌ با وجود این شرایط استاندار خراسان رضوی در صداوسیما عنوان می‌کند افرادی که به نحوه اخذ رأی اعتراض دارند به دنبال فضاسازی و جوسازی هستند و به مردم توهین می‌کنند و گویا اینها بنا دارند مدیریت غلطی را در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/