شناسهٔ خبر: 19464922 - سرویس ورزشی
منبع: فدراسیون کشتی | لینک خبر

رقابت هاي كشتي آزاد بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي/

صاحب‌خبر -
مراسم وزن كشي چهار وزن دوم رقابت هاي كشتي آزاد بازي هاي همبستگي كشورهاي اسلامي بعد از ظهر امروز (جمعه) در شهر باكو كشور آذربايجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، نتايج وزن كشي كشتي گيران كشورمان به شرح زير است:

در وزن 61 كيلوگرم كه 12 كشتي گير حضور دارند، مسعود اسماعيل پور در دور اول به مصاف رجب منير آكتاس از تركيه مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد با برنده كشتي ميان البهجا از مراكش و اميرتايف از قزاقستان مبارزه خواهد كرد. حاجي علي اف قهرمان جهان  و دارنده مدال برنز المپيك از آذربايجان در گروه مسعود اسماعيل پور حضور دارد و به احتمال بسيار فراوان در مرحله نيمه نهايي با اسماعيل پور روبرو خواهد شد.

در وزن 70 كيلوگرم مصطفي حسين خاني در دور اول با سوربون عبدالخائف از تاجیکستان كشتي مي گيرد و در صورت پيروزي بر اين حريف در دور بعد با برنده مبارزه ميان عباس از پاكستان و اختيار نورزاف دارنده مدال برنز المپيك و نقره جهان از ازبكستان پيكار مي كند در اين وزن 11 كشتي گير حضور دارند. آدام باتيروف (روسي الاصل) قهرمان آسيا از بحرين نيز در گروه حسين خاني قرار دارد و در صورت حضور حسين خاني در مرحله نيمه نهايي به احتمال فراوان با اين كشتي گير مبارزه خواهد كرد.

در وزن 86 كيلوگرم كه 14 نفر شركت كرده اند، حسن يزداني پس از استراحت در دور اول در دور دوم با بهادر كوديروف از تاجيكستان مبارزه مي كند و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد و در مرحله نيمه نهايي به احتمال فراوان با شريف شريف اف دارنده مدال طلا و برنز المپيك و قهرمان جهان از آذربايجان كشتي خواهد گرفت.

در وزن 125 كيلوگرم جابر صادق زاده در دور نخست با زمان انور از پاكستان كشتي مي گيرد و در صورت غلبه بر اين كشتي گير در دور دوم و در مرحله نيمه نهايي با برنده كشتي ميان جمال الدين ماگومداف دارنده مدال نقره و برنز جهان از آذربايجان و الكراد از سوريه مبارزه خواهد كرد. در اين وزن 8 كشتي گير حضور دارند.

رقابت هاي اوزان فوق از ساعت 10:30 فردا (شنبه) به وقت ايران برگزار مي شود.