شناسهٔ خبر: 17386017 - سرویس اجتماعی
منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال ظروف آشپزخانه قاچاق در ایرانشهر

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال ظروف آشپزخانه قاچاق با توقیف یک دستگاه تریلر کشنده در این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز پنجشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش بمپور ایرانشهر حین گشت زنی های هدفمند در راههای ارتباطی به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بررسی انجام شده مشخص شد این تریلر حامل انواع ظروف غذاخوری قاچاق به مقصد یکی از استان های همجوار است که برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: در این رابطه ضمن توقیف خودرو یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
وی با بیان این که قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور و تولیدات داخلی وارد می کند از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به قاچاق کالا و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر بندر چابهار به بم و کرمان واقع شده است.
7316**6081 دریافت کننده: جهانی**انتشار دهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*