شناسهٔ خبر: 17385180 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل سیاسی استانداری گلستان:

هاشمی مفسر بزرگ قرآن بود و اعتقادی به انسداد سیاسی نداشت

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، آیت الله هاشمی رفسنجانی را از مفسران بزرگ قرآن مجید دانست و اظهار داشت: این عالم بزرگ دین و سیاست، هیچ وقت به انسداد سیاسی معقتد نبود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مینودشت، سیدعلی میرباقری شب گذشته درمراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی که درمسجد پنج تن این شهر برگزار شد، گفت: این عالم و مفسر بزرگ قرآن، معتقد به هدایت جامعه براساس مبانی قرآن و اسلام بود.
وی گفت: سابقه مبارزات آیت الله هاشمی در قبل و بعد انقلاب اسلامی مشخص است و او هیچ وقت معتقد به انسداد سیاسی نبود و قرآن و اسلام ملاک های عمل وی در جامعه بود که مورد توجه قرار می داد.
میرباقری، با مهم دانستن نقش هاشمی رفسنجانی در توسعه و عمران آبادانی کشور و نیز ارتباط صمیمی او با امام راحل و رهبری انقلاب، اضافه کرد: خدمات این مرد بزرگ بر هیچ کس پوشیده نیست و او شخصیتی بود که در رفع بحران های منطقه ای و نیز تعامل با جهان، نقش کلیدی داشت.
وی، به خدمات دولت تدبیر و امید بویژه درمساله نیز برجام اشاره کرد و گفت: موفقیت های دولت در دستیابی به توافق هسته ای و حل مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور که بازتاب زیادی درسطح منطقه و جهان داشت، قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، مراسم بزرگداشت یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی، امشب در گنبدکاووس نیز در مسجد قائمیه این شهر برگزار می شود.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

انتهای پیام /*