شناسهٔ خبر: 17385044 - سرویس استانی
منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور در خرم آباد؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی از سابقون بودند

خرم آباد- معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: اگر حلقه اصلی که برای مبارزه با استبداد پیرامون حضرت امام (ره) تشکیل شد که نتیجه آن پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به طور یقین آیت الله رفسنجانی از سابقون بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مراسم بزرگداشت رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام با حضور مسوولان ارشد استان و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان ظهر پنجشنبه برگزار شد،

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور در این مراسم با اشاره به سابقه یار دیرین امام و فعالیت های ایشان گفت: اگر همه ی ما امام را به عنوان معمار کبیر انقلاب می شناسیم بی شک آیت الله رفسنجانی نیز از استوانه های استوار انقلاب بودند.

وی گفت: اگر حلقه اصلی که برای مبارزه با استبداد پیرامون حضرت امام (ره) تشکیل شد که نتیجه آن پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی بود به طور یقین آیت الله رفسنجانی از سابقون بودند.

واشقانی با تفسیر سابقون به دو گونه زمانی و پیشتازی، ادامه داد: اگر بخواهیم یار دیرین امام را به این دو تفسیر کنیم می بایست به نقش ایشان در شکل گیری، پیروزی و حفظ انقلاب باید اشاره کنیم که در سابقه تاریخی و پیشتازی آن فقید سعید در همه عرصه ها گنجانده شده است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: ایشان در تمامی آزمون های سخت زندگی با سربلندی بیرون آمد و مال، جان و عمر خود را تقدیم انقلاب و سازندگی کشور کردند و از مردم شریف و قدر دان ایران اسلامی برای حضور در مراسم تدفین امیرکبیر دوران قدردرانی کردند.