شناسهٔ خبر: 17385028 - سرویس سیاسی
منبع: ایرنا | لینک خبر

در پیامی؛

مسئولان ارشد خراسان شمالی از حضور مردم در آیین ارتحال آیت الله هاشمی قدردانی کردند

بجنورد- ایرنا- استاندار و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور مسولان و اقشار مختلف مردم در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی تقدیر و تشکر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام مشترک آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه دراستان و محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
روح بلند بزرگمرد تاریخ معاصر ایران به مرادش خمینی کبیر پیوست
امام خمینی (ره) فرمود: 'هاشمی زنده ‌است چون نهضت زنده است' و امروز باید گفت هاشمی زنده است چون خمینی زنده است
آیت الله هاشمی رفسنجانی در حالی به هم رزمانش بهشتی، مطهری و باهنر پیوست که وظیفه خود را در دفاع از انقلاب و حراست از آینده ایران به بهترین نحو برآورده کرد و از معدود انسان‌های بزرگی است که چه پیش از انقلاب و چه پس از آن همواره و همه جا نقشی ارزنده و کم نظیر داشته است.
مردم شریف و بزرگوار استان خراسان شمالی با حضور پرشور، آگاهانه خود از فرزند شایسته اسلام ، انقلاب و نظام و یاردیرین امام خمینی (ره) و رفیق و همدم مقام معظم رهبری تجلیل کردند و در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی حماسه ای دیگر آفریدند.
بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از شور و شعور و حضور، علما و روحانیون، اساتید و دانشگاهیان، فرهنگیان، مدیران دستگاه ها و کارکنان اداره ها و نهادهای لشکری و کشوری، اقشار مختلف مردم، اصنا ف و بازاریان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران را اعلام داشته و آرزوی علو درجات را برای یار دیرین امام و رهبری را از خداوند متعال طلب می کنیم.
چهارشنبه و امروز صبح آیین بزرگداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور پرشکوه و گسترده مردم شیعه و اهل سنت و همچنین مسئولان خراسان شمالی در مساجد این استان 940 هزار نفری برگزار شد.
آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی **انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

انتهای پیام /*