شناسهٔ خبر: 17383848 - سرویس علمی-فناوری
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران

در مدار چند درجهء ورزشی امروز اخباری درباره اهدای قرآن از سوی سازمان تیم‌های ملی به روسها، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران، پاسخ فدراسیون فوتبال به علی دایی و شکست لیورپول در سنت‌مری را می خوانید:

صاحب‌خبر -
سر تیتر اخبار



اهدای قرآن از سوی سازمان تیم‌های ملی به مسئولان روسی

«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران سازمان تیم‌های ملی فوتبال کشورمان یک جلد قرآن کریم به زبان روسی به مسئول تورنمنت فوتبال روسیه اهدا کرد. تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در تورنمنت سن پترزبورگ حاضر شده است، دیروز و در دومین دیدار به مصاف اسلوونی رفت و به تساوی یک بر یک رسید.اهدای یک جلد قرآن کریم به زبان روسی به مسئول تورنمنت فوتبال روسیه مورد تقدیر مسئولان برگزاری مسابقات قرار گرفت.







«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران  

«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران روزنامه بلغارستانی به بانوی والیبالیست ایران لقب «هیولای بزرگ» داد."مائده برهانی" که در نیم فصل اول تا هفته ششم برای تیم والیبال بانک سرمایه بازی میکرد با شومن کلاب صوفیه وارد مذاکره شده است.وی نخستین لژیونر ایرانی در والیبال بانوان است.








 MSN از مرز 300 گل گذشت

«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران از زمان شکل‌گیری مثلث MSN با گلی که نیمار مقابل بیلبائو به ثمر رساند این خط حمله آتشین به عدد 300 گل دست یافته است. با این اوصاف مسی، سوارز و نیمار از زمانی که در کنار هم هستند، 300 گل برای کاتالان‌ها به ثمر رسانده‌اند. تعداد گلهای مسی 124، سوارز 100 و نیمار 76 گل بوده است.








شکست لیورپول در سنت‌مری
«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس از ساعت 23 و 15 دقیقه دیشب لیورپول در وزشگاه سنت‌مری میهمان ساوتهمپتون بود. در این دیدار لیورپول با نتیجه یک بر صفر مغلوب ساوتهمپتون شد.حضور کوتینیو به عنوان بازیکن تعویضی بعد از مصدومیتهای متوالی از اتفاقات مهم بازی بود. دیدار برگشت دو تیم چهارشنبه هفته آینده در آنفیلد برگزار خواهد شد.






پاسخ  فدراسیون فوتبال  به علی دایی 
«هیولای بزرگ»، لقب اولین بانوی لژیونر والیبال ایران امیرحسین حسینی،رئیس روابط عمومی فدارسیون فوتبال پس از سخنان علی دایی سرمربی باشگاه نفت تهران،گفت: نظارت بر بخشهای مختلف در برگزاری مسابقات تنها از طریق سازمان لیگ و ارکان قضایی و براساس ضوابط و مقررات و گزارش ارسالی از سوی ناظر مسابقات انجام می شود. "علی دایی" دربخشهایی از مصاحبه خود، مطالبی در خصوص کوتاهی برخی کمیته های فدراسیون را عنوان کرد و گفته بود: علی رغم پیگیری نتوانسته به مسئولان کمیته انضباطی دسترسی داشته باشد.