شناسهٔ خبر: 17375329 - سرویس ورزشی
منبع: فارس | لینک خبر

رونالدو در آستانه تاریخ‌سازی جدید در دنیای فوتبال+عکس

فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پس از انتخاب به عنوان برترین بازیکن فوتبال سال 2016 می‌تواند به تاریخ سازی خود ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در سال 2016 به عنوان برترین بازیکن سال انتخاب شد.

وی در صحبت‌هایی عنوان کرد که سال 2016 به عنوان بهترین سال ورزشی او بوده زیرا توانست علاوه بر این جوایز، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی اروپا با تیم ملی پرتغال را بدست آورد.

بر این اساس رونالدو به عنوان نامزد دریافت جایزه لاروس به عنوان برترین ورزشکار سال معرفی شده است. تیم‌های رئال مادرید و پرتغال همچنین در کنار تیم المپیک برزیل نامزدهای جایزه تیم سال هستند.

نکته نهم این است که تاکنون فوتبالیستی این جایزه را نبرده و رونالدو این فرصت را دارد تا به عنوان اولین فوتبالیست به این عنوان برسد.

اوسین بولت و محمد فرح (دونده)، اندی ماری (تنیسور) و لبرون جیمز و استفن کری (بسکتبالیست)، مایکل فلپس دیگر نامزدهای این جایزه هستند.

تیم‌های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال همچنین در کنار تیم المپیک برزیل نامزدهای جایزه تیم سال هستند. باشگاه لستر ستیی و تیم ملی ایسلند هم نامزدهای این جایزه هستند.

انتهای پیام/آ