شناسهٔ خبر: 15387622 - سرویس سیاسی
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دیدارها و مذاکرات رئیس جمهور در کوبا

- همشهری آنلاین: رائول کاسترو، رئیس‌جمهور کوبا با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران دیدار و گفت‌وگو کردند. در طی سفر رسمی روحانی به کوبا چندین موافقتنامه همکاری در زمینه‌های گوناگون میان طرفین به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

رهبر سابق کوبا در خانه شخصی‌اش با رئیس‌جمهور ایران ملاقات کرد.

فيدل کاسترو در اين ديدار گفت ملت ایران را تحسین می‌کنم. حسن روحانی رئيس جمهور ايران نيز خاطر نشان ساخت كه ملت ایران با ایستادگی در برابر فشارها رشد اقتصادی را ادامه می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران و کوبا در جریان سفر رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به هاوانا، برای ارتقای همکاری‌های خود در زمینه بهداشتی، درمانی و دارویی، یک یادداشت تفاهم همکاری مشترک امضا کردند.

از سوي ديگر رییس جمهوری در نشست هیات‌های عالیرتبه ایران و کوبا در هاوانا، با استقبال از توسعه همکاری‌های مشترک تاکید کرد: باید با بهره گیری از فضای پسابرجام و ظرفیت‌های بالقوه در دو کشور، سطح همکاری‌های مشترک در همه حوزه‌ها بویژه اقتصادی را ارتقا بخشیم.

رائول کاسترو، رئیس‌جمهور کوبا با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران دیدار و گفت‌وگو کردند. در طی سفر رسمی روحانی به کوبا چندین موافقتنامه همکاری در زمینه‌های گوناگون میان طرفین به امضا رسید.