شناسهٔ خبر: 12097260 - سرویس ورزشی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هادی رضایی استعداد خارق العاده ای در والیبال نشسته دارد

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته پس از انتصاب هادی رضایی به عنوان مشاور رئیس فدراسیون جهانی پاراوالیبال گفت: هادی رضایی استعداد خارق العاده ای در این رشته دارد.

صاحب‌خبر -
هادی رضایی استعداد خارق العاده ای در والیبال نشسته داردخضرالله ترابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: باعث افتخار است که ما از لحاظ فنی می توانیم به فدراسیون جهانی مشاوره  دهیم و این به گونه ایست که فدراسیون جهانی از اطلاعات مفید ما در این رشته مهم و با توجه به اینکه نبض این رشته در دستان ایران است بهره کافی ببرد.
وی ادامه داد: هادی رضایی استعداد خارق العاده ای در رشته والیبال نشسته دارد و مطمعنا فدراسیون جهانی با بهره مندی از رضایی مسیر پیشرفت و روند رو به رشدی را در پیش خواهد گرفت.
ترابی درباره آغاز لیگ های والیبال نشسته در سال 95 گفت: در حال حاضر باشگاههای والیبال نشسته در تعطیلات به سر می‌برند چرا که هنوز آیین نامه لیگ تدوین و بازنویسی نشده است و باید پس از نگاشته شدن آیین نامه به تصویب هیئت رئیسه برسد.
وی افزود: همچنین برگزاری سوپرلیگ، لیگ دسته یک و دیگر مسابقات داخلی قبل از بازی های پارالمپیک مطمعنا صدماتی را برای تیم ملی به همراه خواهد داشت و طبیعی است که پس از بازگشت تیم ملی از ریو رقابت های لیگ برگزار شود.
ترابی گفت: در حال حاضر بازیکنان ملی پوش بسیاری از باشگاه ها در تمرینات تیم ملی به منظور کسب آمادگی برای حضور شایسته در رقابت های پارالمپیک به سر می‌برند.
رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته درباره عملکرد تیم ملی در بازی های پارالمپیک افزود: امیدوارم قهرمانی های تیم ملی در این بازی ها تداوم داشته باشد چرا که همه تیم هایی که در این رقابت ها حاضر می شوند با همین هدف تمرین می کنند و راهی این بازی ها می شوند.