شناسهٔ خبر: 9973402 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

درخواست رئیسی از وزارت امورخارجه

تولیت آستان قدس رضوی گفت: وزارت امورخارجه و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده‌های داغدار باشند و همچنین برای یافتن و بازگرداندن پیکر دریانوردان عزیزمان تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

قانون- تولیت آستان قدس رضوی گفت: وزارت امورخارجه و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده‌های داغدار باشند و همچنین برای یافتن و بازگرداندن پیکر دریانوردان عزیزمان تلاش کنند.

 

به گزارش قانون به نقل از تسنیم، تولیت آستان قدس رضوی گفت: وزارت امورخارجه و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده‌های داغدار باشند و همچنین برای یافتن و بازگرداندن پیکر دریانوردان عزیزمان تلاش کنند.


به گزارش  از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در دیدار با خانواده مرحوم «فرید محبی» سرمهندس کشتی سانچی اظهار داشت: عزیزانی را در این حادثه از دست دادیم که در زمره مجاهدان کشور در جنگ اقتصادی بودند. جوانان و متخصصان مجربی که با سخت‌کوشی و گمنامی سال‌ها در شرایط پر مخاطره‌ای که حتی بیمه‌های بین‌المللی در بخش نفتکش‌ها با ایران همکاری نمی‌کردند بار انتقال نفت کشور را بر دوش داشتنند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: وزارت امور خارجه و همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده‌های داغدار باشند و همچنین برای یافتن و بازگرداندن پیکر دریانوردان عزیزمان تلاش کنند.

رئیسی ادامه داد: دست‌اندرکاران امر باید جزئیات دقیق حادثه نفتکش را برای خانواده‌های داغدار و ملت ایران تبیین و ابهامات موجود را برطرف کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما