شناسهٔ خبر: 9823556 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

??? ???? ?? ??? ?? ???????!

???? ?? ??? ??? ?? ?? ?????? ? ????? ??????? ?? ?? ??? ??? ???? ???? ??? ??? ?? ???? ???? ????? ?? ???? ?? ???.

صاحب‌خبر -

کلينيک باشگاه استقلال يک مکان عمومي است براي همه استقلالي ها که بتوانند پس از مدت ها همديگر را ببينند از قديمي تر ها گرفته تا جوان هاي روي اوج. درمانگاه دکتر نوروزي جايي است که فعلا ميلاد ميداودي ستاره مصدوم تيم بايد هر روز سري به آن بزند تا با پشت سر گذاستن مراحل درماني اش بواند زودتر خود را آماده حضور در ميدان کند.

در يکي از عصرهايي که ستاره جنوبي براي فيزيوتراپي رفته بود مطب دکتر و داشت به دکتر توضيح مي داد :« دکتر از وقتي از اين جوراب واريس استفاده مي کنم ، ورم پايم خيلي بهتر شده و دردش هم افتاده...» او داشت حرفش را ادامه مي داد که يک دفعه يکي با صداي بلند گفت :« کاش جاي جوراب واريس از عقلت استفاده مي کردي تا اينجوري پايت را ندهند دستت !»

او کسي نبود غير از صادق ورمرزيار شماره سه افسانه اي استقلال در دهه 70 و کاپيتان محبوب اين تيم در آن سالها. صادق که براي فيزوتراپي به کلينيک استقلال آمده بود اعتقاد داشت ميلاد نبايد اجازه مي داده که بازيکن ملوان اين طور روي پايش بيايد ؛« پسر تو بايد مثل موشک از دستش در مي رفتي و مي پريدي. صحنه اي که تکل روي پايت زد را ديدم ، نبايد مي رفتي سمتش ، بايد فرار مي کردي...» البته ميلاد هم در جواب مي گفت:« بابا آقا صادق از فاصله ي دو متري مثل کانگورو آمد روي پايم ، اصلا نتوانستم تکان بخورم.»

بازيکن پيشکسوت اما دلايلي داشت که مهاجم جوان اشتباه کرده است؛« همين آقا بهتاش که الان مربي تان است يک عمر پدر دفاع ها را همين طور در مي آورد. مثل غزال مي پريد. هيچ وقت کسي نمي توانست پايش را بزند. مي داني چرا؟ چون تو فواصل کوتاه به جاي اينکه حريف رو از رنگ پيراهنش بشناسد وقتي مي دويد ، استوک ها را تشخيص مي داد . گاهي وقت ها سرش يک سمت بود و با زير چشمش تا 10 متر را کامل زير نظر داشت. يک پاس هايي مي داد که ما فکر مي کرديم ، دو تا چشم هم پشت سرش دارد!»

پس از اين کلاس آموزشي فرار از تکل هاي حريف ، ميلاد درباره شرايطش و اينکه قطبي گفته هنوز هم اميد دارد که او به جام ملتها برسد گفت:« دست شان درد نکند اما با شرايطي که دارم چون رباط هايم پاره شده نمي توانم سه ماهي بازي کنم. به جام ملتها که قطعا نمي رسم اما انشاالله زودتر برگردم که در ليگ قهرمانان همراه استقلال باشم.»

نظر شما