شناسهٔ خبر: 9804984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورا: تداوم حضور شادمان در شهرداری سنندج به نفع شهر نیست

سنندج- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر سنندج قبل از آغاز رای گیری در جلسه استیضاح شهردار ماندن کامیاب شادمان در پست شهرداری را به نفع شهر ندانست و گفت: بعد از طرح سوالاتی از سوی اعضای شورا، شهردار پاسخ های قانع کننده ای نداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا 13 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج امروز سه شنبه برای تصمیم گیری در مورد ماندن یا رفتن شهردار سنندج دور هم نشستند و پس از رای گیری با موافقت 9 نفر و مخالفت چهار نفر تصمیم به برکناری کامیاب شادمان گرفتند.
سید غریب سجادی در جلسه استیضاح و قبل از رای گیری یکی از مهمترین ضعف های شهرداری سنندج را جلوگیری نکردن از ساخت و سازهای غیرمجاز و بی رویه اعلام کرد و افزود: بارها این موضوع را به شهردار تذکر دادیم اما گوش نکرد.
او در ادامه به ماده 73 قانون شوراها در ارتباط با سوال و استیضاح شهردار گفت: اعضای شورا براساس قانون می توانند انتقاد خود به شهردار و مجموعه شهرداری را در قالب سوال و یا استیضاح مطرح کنند.
او به طرح 18 سوال از شهردار سنندج از سوی اعضای شورا اشاره کرد و افزود: شهردار سنندج جواب قانع کننده ای به این سوالات نداد و با تمام احترامی که برای شهردار قائل هستیم معتقدیم ماندن او در پست شهردار سنندج به نفع شهر نیست.
او با بیان اینکه شهردار سنندج نقاط مثبت و منفی دارد گفت: متاسفانه نقاط منفی در عملکرد شهرداری بیشتر بود و از این رو تصمیم به استیضاح دوباره گرفتیم.
او تاکید کرد: اگر در مدیریت شهری ضعفی وجود دارد شهردار و مجموعه شهرداری باید آن را بپذیرد و به دنبال دامن زدن به مسائل حاشیه ای نباشند.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در ادامه سخنان خود به تخریب پاساژ ایجاد شده پشت تاناکورای سنندج اشاره کرد و گفت: دو سال پیش غیرقانونی بودن این پاساژ را به شهردار تذکر دادیم اما توجهی نکرد و اکنون سر در دو مغازه را پایین آورده و ادعا می کند پاساژ را تخریب کرده است.
سجادی با بیان اینکه اعضای شورا خادم مردم هستند و هر مدیری در شهرداری برای مردم کار کند اعضای شورا او را حمایت می کنند افزود: در مدت اخیر نیز مصوبه به جا مانده ای نداریم و کمک حال شهرداری بوده ایم.
3033/6108

نظر شما