شناسهٔ خبر: 9803710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رزمایش طرح امداد زمستانه 1394 هلال احمر خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد- ایرنا- رزمایش طرح امداد و نجات زمستانی هلال احمر در سال جاری با حضور دستگاه های امدادرسانی در بجنورد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراشان شمالی، این رزمایش سه شنبه با حضور جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران، پلیس راه، راه و شهرسازی، اورژانس، آتش نشانی در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد.
جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با 18 پایگاه امدادونجات ثابت و موقت در طرح زمستانی 94 امدادرسانی اقدام به خدمات رسانی به شهروندان و هموطنان می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی بیان اینکه طرح امدادونجات زمستانی همزمان در سراسر کشور به مدت 3 ماه برگزار می شود،افزود: جمعیت هلال احمر استان با پیش بینی تمهیدات لازم و آمادگی کامل، آماده خدمت رسانی به مسافران در زمستان پیش رو می باشد.
حسن شکوری نسب افزود: جمعیت هلال احمر علاوه بر 12 پایگاه ثابت امدادونجات بین شهری، 6 پست موقت نیز راه اندازی کرده است.
وی با اشاره به حضور بیش از 300 نجاتگر آموزش دیده در طرح تصریح کرد: نجاتگران حاضر در این طرح دارای مدارک آموزش تخصصی جاده و کوهستان هستند و دوره بازآموزی ویژه طرح زمستانه نیز برگزار شده است.
به گفته وی، علاوه بر پایگاه های امدادونجات جاده ای، تیم های آماده باش در محل ستاد برای پاسخگویی به حوادث احتمالی مستقر شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر در خصوص اسکان اضطراری مسافران جامانده در حوادث گفت: بر اساس تمهیدات پیش بینی شده کلیه پایگاه ها به سوخت دوگانه مجهز شده اند و از این نظر هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.
س1744/

نظر شما