شناسهٔ خبر: 9800008 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

جلسه استیضاح شهردار سنندج امروز برگزار می شود

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج ،از برگزاری جلسه اسیضاح شهردار سنندج در روز سه شنبه 24 آذر ماه سال جاری خبر داد .

صاحب‌خبر -

جلسه استیضاح  شهردار سنندج امروز برگزار می شودگروه سیاسی-"جلال شریعتی" عضو شورای اسلامی شهر سنندج در گفتگو با رسانه های استان گفت:با اشاره به قانع نشدن از جوابهای "کامیاب شادمان" شهردار سنندج در جلسه پرسش و پاسخ، گفت: جلسه استیضاح شهردار سنندج امروز سهشنبه راس ساعت 12 ظهر برگزار می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز،وی اظهار کرد: این جلسه علنی بوده و خبرنگاران رسانههای جمعی به این جلسه دعوت شدهاند.

این دومین بار است که در سالجاری شورای شهر سنندج پس از طرح سوال از شهردار سنندج قانع نشده و تصمیم به استیضاح شادمان میگیرند.

فروردین ماه امسال "سید غریب سجادی" رییس فعلی شورای شهر سنندج با طرح سوال 18 صفحهای از شهردار سنندج وی را تا پای استیضاح برد که به دلیل عدم رای موافق دوسوم اعضای شورای شهر، شادمان در سمت خود ابقا شد.

در چند هفته گذشته بار دیگر شورای شهر و اینبار "جلال شریعتی" در گفتگو با خبرنگار نوای آبیدر خبر از طرح سوال مجدد از "کامیاب شادمان" شهردار سنندج داد و گفت: اعضای شورا دغدغههای خود را در قالب 18 سوال در زمینه های عدم اجرای مصوبات شورای شهر از سوی شهرداری سنندج، عدم رعایت اولویت ها در اقدامات عمرانی، مشکلات مدیرتی در جذب و جابجایی نیروها، عقد توافقنامه هایی که باید شورای شهر بر اساس قانون در آن دخیل میبود که بدون هماهنگی با این شورا از سوی شخص شهردار انجام گرفته است، عدم توجه به مناطق منفصل و حاشیه نشین علی رغم قول شهردار در جلسات مکرر و همچنین مشکلات عمده شهری به ویژه شهرک بهاران سنندج مطرح کردند.

پس از برگزاری جلسه طرح سوال در روز شنبه 12 آذر ماه، شورای شهر سنندج در خصوص پاسخهای شهردار سنندج به رایزنی پرداخته و گویی از پاسخهای شادمان قانع نشده و بر همین اساس جلسه استیضاح وی امروز برگزار میشود.

جلسه استیضاح  شهردار سنندج امروز برگزار می شود

شایان ذکر است دراین مدت شهردار سنندج با اعلام اینکه درموضوع استیضاح وی داستانهای دیگری پشت پرده است ،رییس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در فضای مجازی و سایت رسمی شورا ،خواستار اطلاع رسانیو شفاف سازی ادعاهای شهردار شد،بنا بر این بعد از جلسه امروز ظهر بایدمنتظر دیگر خبرها باشیم .

اما سووالی که شهروندان در انتظار جواب آن هستند اینکه در سه ماهه آخر سال و وجود این همه مشکلات مالی شهرداری ،شورای شهر چه کسی را برای شهردار انتخاب کرده اند،آیا در این جنب و جوش انتخابات مجلس و شدت کار وزارت کشور که شهرداریها نیز زیرمجموعه آن هستند تغییر مدیریت به نفع شهر است یا نه ؟آیا مدیریت شهر را باید با سرپرست اداره کرد تا بعد از انتخابات و یا نه همه چیز آماده و مهیا ست ؟

کامیاب شادمان شهردار فعلی سنندج در ۱۲ شهریورماه سال ۹۲ به عنوان شهردارسنندج انتخاب شد و بعد از گذشت زمان و با حکم وزیر کشور وی به عنوان شهردار مرکز کردستان منصوب شد.

برچسب‌ها:

نظر شما