شناسهٔ خبر: 9777226 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با هاشمی رفسنجانی

اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هندبال روز یکشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

صاحب‌خبر -

اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هندبال روز یکشنبه با آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، سید ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون به همراه اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون، با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفتگو کردند. در این نشست رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران و مسئولان ورزش هندبال کشور، پیروزی‌های اخیر آنان در مسابقات رسمی قطر را ستود و گفت: برای افزایش علاقه‌ نوجوانان و جوانان به این ورزش باید به اخبار ورزشی، برنامه‌های فدراسیون هندبال آورده شود و با خبرهای مثبت جوانان را برای روی آوردن بیشتر به این ورزش تشویق کنند.

هاشمی رفسنجانی حضور چند جوان ایرانی در باشگاه‌ها و لیگ‌های معتبر جهانی را نشانه‌ی استعدادهای بالای آنان دانست و تأکید کرد: اگر زیرساخت‌های ورزش بهتر و بیشتر فراهم شود، شاهد گسترش کمی و کیفی این ورزش در سراسر کشور و ورزشکاران این رشته در مسابقات جهانی خواهیم بود.

وی توسعه ورزش را یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد خواند و با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های باشگاهی این دانشگاه در رشته‌های مختلف، خاطر نشان کرد: همکاری دانشگاه آزاد و فدراسیون هندبال می‌تواند فصل تازه‌ای از همکاری‌های دو مرکزی باشد که سرشار از جوانان هستند.

در ابتدای این دیدار، سیدابوالحسن (فخر) مهدوی رئیس و صالحی امیری، مرتضی بانک و حجت‌الاسلام زم، به عنوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون هندبال کشور، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این فدراسیون، به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص نقش ورزش در تقویت نشاط اجتماعی، ارتباط هنر و ورزش، کاهش تصدی‌گری‌های دولت و افزایش حضور مردم در گسترش ورزش در کشور پرداختند.

انتهای پیام

نظر شما