شناسهٔ خبر: 9769266 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نمایشگاه موضوعی کتاب پژوهش برپا می‌شود

نمایشگاه یک روزه کتاب با موضوع پژوهش همزمان با هفته پژوهش در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، در ادامه روند تشکیل نمایشگاه‌های یک روزه منابع مکتوب کتابخانه حسینیه ارشاد، این کتابخانه همزمان با رسیدن هفته پژوهش، نمایشگاهی را از منابع خود که مرتبط با این موضوع هستند، به نمایش می‌گذارد.

هفته پژوهش در تقویم جمهوری اسلامی ایران از ۲۵ آذرماه با شعار «بدون پژوهش و مطالعه تصمیم‌گیری نکنیم» آغاز می‌شود و تا ۲۹ آذر ادامه دارد. موفقیت روزافزون علم در شناخت جهان هدفدار و قانونمندکه با تکیه بر ابتکارات خلاقیت‌های به ودیعه نهاده شده از سوی خدای متعال در وجود بشر و بهره برداری از قدرت شگرف اندیشه آدمی صورت گرفته، فضای زندگی جدیدی را برای انسان‌ها به ارمغان آورده است.

نقش پژوهش در توسعه همه‌جانبه پایدار چنان برجسته و انکارناپذیر است که می‌توان آن را بدون تردید نیروی محرک توسعه در همه حوزه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، سیاست و جامعه دانست. اما علی رغم اعتراف و اذعان نسبت به اهمیت مقوله پژوهش، این حوزه با دشواری‌های ساختاری و عملکردی فراوانی مواجه است.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای بزرگداشت این هفته، روز چهارشنبه ۲۵ آذر از ساعت ۹ تا ۱۸ منابع مرتبط موجود در کتابخانه را برای عموم مراجعه کنندگان به نمایش می گذارد.

نظر شما