شناسهٔ خبر: 9589618 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

جف کیلی امیدوار است تا باز هم مراسم Game Awards را برگزار کند

مراسم The Game Awards 2015 به پایان رسید و شاهد مراسم باشکوه و جذابی بودیم . قطعا از آن لذت بردیم. جف کیلی و تیم او به خوبی این مراسم را سر و سامان دادند و پس از جدا شدن نام Spike از این مراسم سالانه، آن را به این جا رساندند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

صاحب‌خبر -
جف کیلی امیدوار است تا باز هم مراسم Game Awards را برگزار کند

مراسم The Game Awards 2015 به پایان رسید و شاهد مراسم باشکوه و جذابی بودیم . قطعا از آن لذت بردیم. جف کیلی و تیم او به خوبی این مراسم را سر و سامان دادند و پس از جدا شدن نام Spike از این مراسم سالانه، آن را به این جا رساندند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

آقای کیلی طی پیامی، پس از مراسم رضایت خود را از مراسم امسال اعلام کردند و گفتند که علافه دارند تا باز هم این نمایش را برگزار کنند. ایشان همچنین از بازی‌بازان و تیم دست اندر کار تشکر کردند:

از نظرات عالی همه شما طرفداران ممنونم و مراسم Game Awards حاصل تلاش یک تیم است. امیدوارانه، باز هم این مراسم را برگزار خواهیم کرد.

— Geoff Keighley (@geoffkeighley) December 4, 2015

او همچنین بابت اشتباه جید ریموند، موسس استودیوی فیلمی الکترونیک‌آرتز بابت اشتباه اعلام شدن برنده بهترین عملکرد، عذرخواهی کرد و اعلام کرد که این، یک مشکل چاپی بوده است:

در هر حال، عذرخواهی مرا بابت اشتباه چاپی نامه‌ای که به جید ریموند دادیم بپذیرید. این، تقصیر ما است نه تقصیر او.

— Geoff Keighley (@geoffkeighley) December 4, 2015

با اینکه برخی از بازی‌بازان بابت انتخاب‌های داوران این مراسم گله داشتند اما فارغ از این بحث‌ها، Game Awards خوبی را شاهد بودیم.

 

نظر شما