شناسهٔ خبر: 947152 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فصل سوم ستایش ساخته می شود/ نوشتن فیلمنامه اش شروع شده

فرهنگ > تلویزیون - نسیم آنلاین نوشت:

صاحب‌خبر -

کارگردان سریال "ستایش"  گفت: مدیران تلویزیون مشتاقند که فصل سوم "ستایش" ساخته شود. فیلمنامه درحال نگارش است.


سعید سلطانی کارگردانی که به تازگی آخرین قسمت سریال "ستایش2" را روی آنتن فرستاد درباره برنامه های آتی اش برای کارگردانی گفت: چند کار را در دست بررسی دارم و از جمله مطالعه فیلمنامه یک کار تلویزیونی. باید ببینم شرایط به کدام سمت پیش میرود. فیلمنامه ای که میخوانم برای یک سریال تلویزیونی نوشته شده و شاید با یک سریال دیگر به تلویزیون بازگشتم.
این کارگردان درباره اینکه آیا فصل سوم "ستایش" را هم خواهد ساخت یا نه گفت: فیلمنامه فصل سوم در دستور نگارش قرار گرفته و مدتی زمان میبرد تا کامل شود. مدیران تلویزیون خیلی مشتاقند که فصل سوم "ستایش" هم ساخته شود اما در نهایت باید دید تهیه کننده چه تصمیمی خواهد گرفت.
سلطانی که مدتهاست قصد ساخت یک کار سینمایی به نام "ازدواج سعید و لیلا" را هم دارد درباره زمان فیلمبرداری این درام گفت: امیدوارم بتوانیم آن را به جشنواره برسانیم اما اینکه چه زمانی کلید میخورد معلوم نیست و به روشن شدن وضعیت من در قبال فیلمنامه مجموعه ای که ساختش پیشنهاد شده، برمی‌گردد.
گفتنی است چندی پیش معاون اجتماعی ناجا از همکاری با صداوسیما برای تولید سریال "چشم سوم" به کارگردانی سعید سلطانی خبر داده بودند.


17231

 

برچسب‌ها:

نظر شما