شناسهٔ خبر: 9465434 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از زمان استقرار سامانه اس ۴۰۰

راشا‌تودی: آمریکا و ترکیه حملات هوایی خود در سوریه را به حالت تعلیق درآورده‌اند

شبکه خبری راشا تودی گزارش داد آمریکا و ترکیه از زمان استقرار سامانه ضدهوایی اس ۴۰۰ پروازهای خود را در سوریه به حالت تعلیق درآورده‌ و هیچ حمله هوایی در سوریه انجام نداده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،آمریکا و ترکیه از زمان استقرار سامانه ضد هوایی اس 400 پروازهای خود را در سوریه به حالت تعلیق درآوده‌اند و هیچ حمله هوایی در سوریه انجام نداده‌اند.

شبکه خبری راشاتودی با اعلام این خبر همچنین به نقل از یکی از سخنگویان عملیات ضربت مشترک (CJTF-OIR) نوشت که نبودن حملات هوایی ائتلاف ضد داعش ارتباطی به انتقال سامانه ضد هوایی اس 400 به سوریه ندارد.

این عملیات روز گذشته اعلام کرده بود که ائتلاف به رهبری آمریکا از روز پنجشنبه هیچ اقدامی در سوریه صورت نداده است و این در شرایطی است که حملات هوایی علیه داعش در عراق همچنان ادامه دارد و 18 حمله به مواضع تروریست‌ها صورت گرفته است.

ترکیه 24 نوامبر یک فروند جنگنده روسی را در مرز ترکیه با سوریه سرنگون کرد. مسکو اعلام کرده است که جنگنده یاد شده در خاک سوریه و مشغول بمباران مواضع تروریست‌ها بوده است اما ترکیه مدعی شده که جنگنده روسی وارد خاک ترکیه شده است. ضمن اینکه پیش از هدف قرار دادن هم بارها به این جنگنده هشدار داده شده بود.

انتهای‌پیام/

http://fna.ir/SY5QJ2

نظر شما