شناسهٔ خبر: 9445561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجرم سابقه داری که مامور انتظامی را به شهادت رسانده بود دستگیر شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری مجرمی که با سلاح شکاری مامور انتظامی را در شهر بهنمیر به شهادت رساند خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار مسعود جعفری نسب گفت : با تلاش ماموران انتظامی مجرم سابقه دار که با شیلک گلوله از سلاح شکاری مامور انتظامی را هدف قرار داده بود و متورای شده بود در کمتر از بیست و چهار ساعت دستگیر شد.
پایگاه خبری پلیس مازندران روز پنجشنبه از به شهادت رسیدن یک مامور این نیرو با سلاح شکاری یکی از مجرمان سابقه دار و شرورمنطقه, بامداد روز پنج شنبه در بهنمیر شهرستان بابلسر خبرداد.
مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی مازندران نام این مامور وظیفه شناس را استوار یکم سید محمد عبدی از ماموران فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر شهرستان بابلسر اعلام کرد.
براساس این گزارش با تماس یکی از شهروندان بابلسری مبنی بر تهدید به مرگ خانواده شان از سوی یکی از اراذل و اوباش منطقه، اکیپی از نیروی انتظامی بخش بهنمیر با مسوولیت استواریکم'سیدمحمد عبدی پاشاکلائی' سریعا به محل حادثه اعزام شدند.
پایگاه خبری پلیس نوشت : ماموران با حضور در میدان'شهداء'شهر بهنمیر به یک دستگاه خودرو سواری پراید پارک شده در کنار میدان مظنون و درحال بررسی موضوع بودند که ناگهان یکی از سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح شکاری به سمت مامور انتظامی اقدام به تیراندازی و با سرعت از صحنه متواری شد که این مامور وظیفه شناس به دلیل شدت جراحات در زمان انتقال به بیمارستان جان باخت.ک1
6990/6097

نظر شما