شناسهٔ خبر: 9438226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک مامور انتظامی استان مازندران به شهادت رسید

استواریکم سید محمد عبدی از ماموران فرماندهی انتظامی بابلسرمازندران، شب گذشته حین اجرای ماموریت، بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسربه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، در پی کسب خبری در ساعت 1 و 27 دقیقه بامداد امروز از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بابلسر، مبنی بر تهدید به مرگ خانواده ای در بخش بهنمیر بابلسر، ماموران گشت انتظامی بخش به سر اکیپی استوار یکم سید محمد عبدی پاشاکلایی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

ماموران با حضور در میدان شهدا بهنمیر به یک دستگاه خودرو سواری پراید پارک شده در کنار میدان مظنون شدند.

ماموران در حال بررسی موضوع بودند، که ناگهان یکی از سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح شکاری به سمت مامور انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند و با سرعت از صحنه متواری می‌شود.

با وقوع این حادثه مصدوم سریعاً به مرکز درمانی منتقل، که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، عامل تیراندازی و شهادت این مامور انتظامی به نام " م- ع" از اراذل و اوباش و شرور معروف بوده که شناسایی شد. با شناسایی این متهم تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید گرانقدر 8 و 30 دقیقه صبح جمعه ششم آذر ماه در شهرستان بابلسر و ساعت 10 صبح همان روز در شهرستان ساری با حضور مسئولان و مردم شهید پرور مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما