شناسهٔ خبر: 9437837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت استواريکم"سيد محمد عبدی"در شهرستان بابلسر

استواريکم"سيد محمد عبد" از ماموران فرماندهی انتظامی بخش"بهنمير"شهرستان بابلسر، دیشب حين اجرای ماموريت، بر اثر اصابت گلوله يکی از اراذل واوباش به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  از پايگاه خبری پليس، در پی کسب خبری در ساعت 1و 27دقيقه بامداد امروز از مرکز فوريت های پليسی 110شهرستان بابلسر، مبنی بر تهديد به مرگ خانواده ای در بخش بهنمير شهرستان بابلسر، ماموران گشت انتظامی بخش به سراکيپی استواريکم سيدمحمد عبدی پاشاکلائی سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

براساس اين گزارش، ماموران با حضور در ميدان شهدا شهر بهنمير به يک دستگاه خودرو سواری پرايد پارک شده در کنار ميدان مظنون شدند.

ماموران در حال بررسی موضوع بودند، که ناگهان يکی از سرنشينان خودرو با استفاده از سلاح شکاری به سمت مامور انتظامی اقدام به تيراندازی می کند و با سرعت از صحنه متواری می شود.

با وقوع اين حادثه مصدوم سريعاً به مرکز درمانی منتقل شد، که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفيع شهادت نائل می شود.

اين گزارش حاکی است،با اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده پليسی، عامل تيراندازی و شهادت اين مامور انتظامی به نام " م- ع" از اراذل و اوباش و شرور معروف بوده که شناسايی شد.

با شناسايی اين متهم تلاش پليس برای شناسايی مخفيگاه متهم و دستگيری وی همچنان ادامه دارد.

مراسم تشييع و تدفين پيکر پاک و مطهر اين شهيد گرانقدر ساعت8و30دقيقه صبح روز شنبه هفتم آذرماه در شهرستان بابلسر و ساعت 10صبح همان روز در شهرستان ساری با حضور مسئولان و مردم شهيد پرور استان مازندران برگزار می شود.

انتهای پیام /پ

نظر شما