شناسهٔ خبر: 9437642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مامور نیروی انتظامی بابلسر حین ماموریت کشته شد

ساری- ایرنا- پایگاه خبری پلیس مازندران از کشته شدن یک مامور انتظامی با سلاح شکاری یکی از مجرمان سابقه دار و شرور منطقه در بهنمیر شهرستان بابلسر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی مازندران نام این مامور را استوار یکم سیدمحمد عبدی از ماموران فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر شهرستان بابلسر اعلام کرد.
این حادثه بامداد روز پنجشنبه رخ داده است.
به گزارش این مرکز، پس از تماس یکی از شهروندان بابلسری مبنی بر تهدید به مرگ خانواده خود از سوی یکی از سابقه دار و شرور منطقه، گروهی از نیروی انتظامی بخش بهنمیر با مسئولیت استوار یکم 'سیدمحمد عبدی پاشاکلائی' به محل حادثه اعزام شدند.
پایگاه خبری پلیس نوشت: ماموران پس از حضور در میدان 'شهدا' در شهر بهنمیر به یک دستگاه خودرو سواری پراید پارک شده کنار میدان مظنون شدند و هنگام بررسی موضوع ناگهان یکی از سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح شکاری به سوی مامور انتظامی تیراندازی کرد و به سرعت از صحنه متواری شد که این مامور وظیفه شناس به دلیل شدت جراحات در زمان انتقال به بیمارستان جان باخت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، این متهم به قتل مامور نیروی انتظامی بهنمیر به نام 'م-ع ' شناسایی شده و هم اکنون متواری است.ک1
6982/1899/1961

نظر شما