شناسهٔ خبر: 9434017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک مامور ناجا در بابلسر به شهادت رسید

بابلسر- استواریکم «سید محمد عبدی» از مأموران فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر شهرستان بابلسر حین اجرای مأموریت براثر اصابت گلوله یکی از اراذل‌ و اوباش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی انتظامی مازندران، در پی کسب خبری در ساعت ۱ و ۲۷ دقیقه بامداد پنجشنبه از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بابلسر، مبنی بر تهدید به مرگ خانواده‌ای در بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، مأموران گشت انتظامی بخش به سراکیپی استواریکم سید محمد عبدی پاشاکلایی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

بر اساس این گزارش، مأموران با حضور در میدان شهدا شهر بهنمیر به یک دستگاه خودرو سواری پراید پارک شده در کنار میدان مظنون شدند. مأموران در حال بررسی موضوع بودند، که ناگهان یکی از سرنشینان خودرو با استفاده از سلاح شکاری به سمت مأمور انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند و با سرعت از صحنه متواری می‌شود.

با وقوع این حادثه مصدوم سریعاً به مرکز درمانی منتقل شد، که به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

این گزارش حاکی است، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، عامل تیراندازی و شهادت این مأمور انتظامی به نام «م- ع» از اراذل‌ و اوباش و شرور معروف بوده که شناسایی شد و با شناسایی این متهم تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید گران‌قدر ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه هفتم آذرماه در شهرستان بابلسر و ساعت ۱۰ صبح همان روز در شهرستان ساری با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور استان مازندران برگزار می‌شود.

نظر شما