شناسهٔ خبر: 9429414 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

قتل مادر و 2 کودک در خانه شیشه‌ای پدر

روزنامه ایران

مرد شیشه‌ای که زن و دو پسر خردسالش را در اقدامی هولناک کشته بود پشت میله‌های زندان ردیابی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه ایران، انتشار بوی تعفن در خانه زوج جوانی کافی بود تا راز تلخ یک قتل عام خانوادگی فاش شود.

ساعت 3 عصر سه‌شنبه سوم آبان ماه، ساکنان محله خانی‌آباد در تماس با پلیس انتشار بوی تعفن از آپارتمانی مسکونی را گزارش کردند. با این تماس مأموران کلانتری خانی‌آباد خود را به خانه مرموز رساندند و با ورود به آن منشأ آن را در کمد دیواری خانه پیدا کردند.

مأموران با بررسی این صحنه دو ساک سنگین را از میان رختخواب‌ها بیرون کشیدند و با اجساد دو کودک خردسال که یکی از آنها نوزاد بود روبه‌رو شدند سپس در زیر رختخواب‌ها جسد مادر جوان آنها نیز پیدا شد که با مهارت در زیر ملحفه‌ها جاسازی شده بود.

جنایت خانوادگی

مأموران پس از کشف اجساد مادر و دو کودک در جلوی کمد طناب داری را دیدند که احتمال می‌دادند متعلق به قاتل بوده است. با گزارش این جنایت بازپرس منافی‌آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی، به همراه تیم تحقیق و مأموران اداره 10 پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

با ادعاهای صاحبخانه و همسایه‌ها مشخص می‌شود اجساد پیدا شده متعلق به زن 24 ساله‌ای به نام نسرین و دو پسر خردسالش آرین 2 ساله و آرمین 15 روزه بوده است.

کارشناس پزشکی قانونی حاضر در محل نیز زمان وقوع قتل را 10 روز پیش اعلام کرد.

با این سرنخ‌ها تحقیقات میدانی برای رمزگشایی این معما آغاز شد. در بررسی‌های تخصصی کارآگاهان جنایی، همسایه‌ها پدر خانواده را میثم 31 ساله و یک مرد شیشه‌ای معرفی کردند.

یکی از همسایگان به مأموران گفت: «یک هفته پیش میثم در پنجره ساختمان را باز کرد و با فریاد در کوچه اعلام کرد زن و بچه‌هایش را کشته است. البته چون ما می‌دانستیم که او شیشه‌ای است توجهی به حرف‌هایش نکردیم. همان لحظه او به طبقه پایین رفته و با شکستن در یکی از آپارتمان‌های همسایه دعوا راه انداخت و با دخالت پلیس او به کلانتری رفته و پس از بررسی شکایت در دادسرای بعثت، او به اتهام دعوا و درگیری به زندان فشافویه منتقل شده است.

با این سرنخ‌ها بازپرس پرونده با فرضیه صحنه‌سازی قاتل برای فرار از محل جنایت و ادعای اینکه او در زمان مرگ خانواده‌اش در زندان بوده است شبانه به زندان فشافویه رفت و میثم را تحت بازجویی قرار داد.

اعترافات پدر شیشه‌ای

میثم وقتی در برابر بازپرس جنایی قرار گرفت و راه فراری ندید، لب به اعتراف گشود و گفت: «چند وقت پیش به خاطر بدهکاری با باجناقم دعوا کرده بودم و پول دیه و قرض قبلی‌ام 60 میلیون تومانی می‌شد. من کارگر مبل‌سازی هستم و در این مدت 14 میلیون تومان را توانستم پرداخت کنم. به همین خاطر مادرزنم و نسرین با من مدام دعوا می‌کردند. آن روز هم نسرین سر همین موضوع بحث راه انداخت. حسابی شیشه کشیده بودم و حوصله سر و صدای او را نداشتم ناگهان کنترلم را از دست دادم و با روسری او و بعد بچه‌هایم را خفه کردم. وقتی دیدم دیگر زنده نیستند خواستم خودکشی کنم اما پشیمان شدم و دوباره شیشه کشیدم و آن دعوا را راه انداختم

با این اعترافات و با دستور بازپرس منافی‌آذر، عامل این قتل‌عام برای انجام تحقیقات تکمیلی دراختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

اظهارات زن صاحبخانه

زن صاحبخانه که هنوز باور ندارد مردی توانسته باشد چنین قتل‌عام هولناکی را رقم زده باشد به خبرنگار شوک گفت: این خانواده 4 ماه پیش به خانه من نقل مکان کرده‌اند و خیلی زود فهمیدم که پدر خانواده اعتیاد به شیشه دارد و عصبی‌مزاج است. وی افزود: نسرین باردار بود و مراعات کردیم اما شوهرش اجاره‌خانه را نمی‌داد و همین باعث شد تا ما به تکاپو بیفتیم، نسرین و پسر 2 ساله‌اش از وقتی او زایمان کرده بود در خانه مادرش بودند و ما اصلاً نمی‌دانستیم آنها به خانه بازگشته‌اند و وقتی شوهرش دعوا کرد و حتی در خانه‌ای را شکست به زندان افتاد و ما با شکایت در دادگاه حکم تخلیه گرفتیم تا اینکه مشخص شد نسرین و بچه‌هایش کشته شده‌اند و این یک شوک بزرگ برای ما بود


برچسب‌ها:

نظر شما