شناسهٔ خبر: 940813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ابتکار | لینک خبر

رئیس سازمان انرژی اتمی:

گزارش تعاملات در عرصه علوم و فنون هسته‏ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد

صاحب‌خبر - معاون رئیس‏جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: گزارشی در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‏رسانی سازمان انرژی اتمی، علی‏اکبر صالحی روز شنبه در دیدار با رئیس‏جمهوری، گزارش مبسوطی از عملکرد و فعالیت‏های مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران ارائه کرد و رئیس‏جمهوری با توجه به برنامه‏های مصوب این دستگاه رهنمودهایی برای بهبود روند فعالیت‏ها ارائه کرد.
صالحی با اشاره به اینکه دیدار وزراء و روسای دستگاه‏ها با رئیس‏جمهوری به‏صورت دوره‏ای و منظم انجام می‏شود، اظهار کرد: رئیس‏جمهوری در این دیدار که به مناسبت فرارسیدن سال جدید و ایام شعبانیه انجام شد، با تخصیص وقتی مبسوط، به تفصیل مطالب و موضوعات مطروحه در جریان فعالیت‏ها و برنامه‏های مجموعه سازمان انرژی اتمی قرار گرفتند.
وی افزود: رئیس‏جمهوری ضمن ابراز خرسندی از دستاوردهای ارائه‏شده در جریان برگزاری سیزدهمین سالروز ملی فناوری هسته‌ای پرسش‌هایی را پیرامون برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت سازمان و نیز در زمینه پروژه‌های در دست اقدام در سال 98 مطرح کردند.
رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: به دلیل اشراف رئیس‏جمهوری بر موضوعات هسته‏ای، وی همواره موضوعات و مسائل سازمان انرژی اتمی در حوزه هسته‏ای را پیگیری می‏کنند.
صالحی اضافه کرد: در این جلسه توضیحات لازم در باب فعالیت‏ها و برنامه‏های کوتاه‏مدت، میان‏مدت و بلندمدت سازمان ارائه شد و بنا بر صلاح‏دید رئیس‏جمهوری مقرر شد تا مساعدت حداکثری در چارچوب امکانات میسور، جهت پیشبرد و اتمام طرح‌ها در زمان مقرر از سوی دولت اعمال شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در پایان این دیدار، گزارشی نیز در حوزه تعاملات و همکاری‌های فنی و علمی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای پیشرو در عرصه علوم و فنون هسته‌ای به رئیس‏جمهوری ارائه شد.

نظر شما