شناسهٔ خبر: 935006 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مديرکل ترويج تجارت سازمان توسعه:

برندسازی مهم‌ترين گام برای صادرات آب معدنی

مديرکل ترويج تجارت سازمان توسعه ايران، برندسازی مناسب را مهم‌ترين گام در زمينه صادرات آب معدنی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جلالي‌پور در همايش ملي آب معدني با رويکرد تجارت و صادرات با بيان اينکه آب از محورهاي رقابت بين کشورها در آينده است گفت : با توجه به کاهش بازار سوخت فسيلي ، منابع آبي مي‎تواند جايگزين سوخت در رويکردهاي تجاري و صادراتي شود.

مديرکل ترويج تجارت سازمان توسعه ايران، همچنين به زمينه هاي طبيعي موجود در استان چهارمحال تاکيد کرد و گفت: ما بايد تلاش کنيم در دو يا سه سال آينده با برندسازي مناسب بتوانيم محصول آب معدني چهارمحال و بختياري را به دنيا معرفي کنيم .

در اين نشست آقاي امامي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري هم اين استان را برترين مولد آب معدني معرفي کرد و گفت: اين همايش زمينه ساز برندسازي آب معدني چهارمحال و بختياري است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما