شناسهٔ خبر: 9203690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سردار کمالی:

عفو گروهی از سربازان فراری توسط فرماندهی کل قوا

تهران -ایرنا - جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو گروهی از سربازان فرار از خدمت دارای 8 سال و بیش از آن با موافقت فرماندهی کل قوا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد کل نیروهای مسلح ،سر تیپ دوم پاسدار موسی کمالی با اعلام این خبر افزود: مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح تمامی مشمولان که مدت 8سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو کردند.
وی با بیان اینکه این تصمیم به معنای عفو خدمت سربازی این افراد نیست ،تاکید کرد: این دسته از افراد دیگر پرونده شان به مراجع قضائی ارسال نشده و پرونده شان مختومه خواهد بود و می توانند برابر روال جاری کشور به سربازی اعزام شده و خدمت خود را انجام دهند.
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همچنین این افراد می توانند با پرداخت جریمه از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند.
وی ادامه داد: تمامی سربازان فراری واجد شرایط در این خصوص تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به ثبت نام جهت اعزام به خدمت سربازی ویا پرداخت جریمه اقدام کنند.
اجتمام (1)**2181 / 1200

نظر شما