شناسهٔ خبر: 9116596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

برتری یک نیمه ای ایران برابر ترکمنستان

تیم ملی فوتبال ایران با ترکیبی جوان موفق شد نیمه اول دیدار با تیم ملی فوتبال ترکمنستان در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند.

صاحب‌خبر -
به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت های فوتبال مقدماتی جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از پانزده هزار هوادار فوتبال به میدان رفتند که در پایان نیمه اول تیم ملی ایران موفق شد تیم ملی ترکمنستان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

در این دیدارعلیرضا حقیقی ، مرتضی پورعلی گنجی، عزت اله پورقاز، رامین رضاییان، احسان حاج، امید ابراهیمی، سعید عزت الهی، وحید امیری، اشکان دژاگه، مهدی ترابی و کاوه رضایی برای تیم ملی ایران به میدان رفتند.

در این نیمه که با قضاوت داوران کره ای برگزار شد، تیم ملی ایران از همان ابتدا حملات گسترده ای را روی دروازه ترکمنستان تدارک دید که در دقیقه 7 این دیدار مرتضی پورعلی گنجی توانست با یک ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز کند.

در ادامه تیم ملی ایران موج حملات خود را حفظ کرد تا در دقیقه 10 بازی شوت سر ضرب دژاگه را دروازه بان ترکمنستان دفع کند.

حملات پراکنده تیم ملی ایران تا پایان نیمه اول ادامه داشت و فرصت های زیادی برای گل خلق شد که بازیکنان تیم ملی آنها را از دست دادند یا اینکه دروازه بان تیم ملی ترکمنستان آن حملات را دفع کرد. 


نظر شما