شناسهٔ خبر: 9026529 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر کمیته امداد قیروکارزین خبر داد

معافیت فرزندان 11 مددجوی قیروکارزینی از خدمت سربازی

مدیر کمیته امداد قیروکارزین از معافیت 11 نفر از فرزندان مددجویان زیرپوشش این نهاد از خدمت نظام‌وظیفه عمومی خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد مریدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: 11 نفر از فرزندان خانواده‌های زیرپوشش این نهاد که مشمول خدمت نظام‌وظیفه عمومی بودند در هفت‌ماهه نخست سال جاری از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: هرساله تعدادی از فرزندان مددجویان زیرپوشش مشمول طرح‌های معافیت قرارگرفته و با مساعدت‌های امداد در توانمندسازی و استقلال اقتصادی خانواده‌ها نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین با برشمردن سرفصل‌های خدمات متنوع این نهاد و تأکید بر ضرورت توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش گفت: یکی از راه‌های توانمندسازی نیازمندان به‌ویژه خانواده‌های زیرپوشش اشتغال فرزندان آنان است که در برخی مواقع متناسب با شرایط و نیازهای خانوار، یکی از فرزندان مشمول خانواده از گذراندن خدمت نظام‌وظیفه معاف و هم‌زمان از سوی کمیته امداد نیز زمینه اشتغال وی فراهم می‌شود تا بتواند در مسیر توانمندسازی خانواده تأثیرگذار باشد.

مریدزاده بابیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون 11 نفر از فرزندان خانواده‌های زیرپوشش مشمول این طرح قرارگرفته و از خدمت نظام‌وظیفه معاف شده‌اند افزود: در کنار این طرح و در طول این مدت 15 نفر نیز مشمول کاهش تعرفه شده و همچنین 35 نفر از سربازان خانواده‌های مددجویان نیز به نزدیک‌ترین محل سکونت خود انتقال‌ یافته‌اند.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: معافیت پسران خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد نه‌تنها توانمندسازی این خانواده‌ها بر مبنای کمک به تأمین معاش و اقتصاد خانواده، بلکه اشتغال پایدار و تسریع در ازدواجشان را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/2448/ع20/ژ1001

نظر شما